Friday, January 01, 2010

Selamat Ulang Tahun Pertama Dunia Sebelah Zara : Pemenang Diterjah!


Selamat Tahun Baru semua!
Selamat menjalani kehidupan yang lebih bermakna selepas 2009 ditinggalkan.
Senarai lumba kuda 2009 sudah bersemadi dalam tong sampah.
Takwim 2010 berdiri megah.
Gah!

Selamat ulang tahun pertama Dunia Sebelah Zara.
Kali pertama menulis dalam Bahasa Melayu sepenuhnya disebabkan mahu menjalankan projek akhir sarjana muda dan berlanjutan menghidangkan yang terbaik buat pengunjung semua.

Kini para pemenang bakal diterjah.
Mari menerjah.
Eh, ini bukan rancangan Terjah.
Ini bukan rancangan televisyen baru yang bakal bersiaran 4 Januari 2010.
Hanya meminjam perkataannya sahaja.
Maaf Pakcik Nas Ahmad, jangan marah.
Sampaikan salam buat anak bujang yang sebaya dengan saya itu, bolehkah?
Ketawa.
Senyum.


Pemenang Utama

Pemenang Saguhati

Oh ya, kini Lord Zara sudah ditemani oleh Lady Vivian.
Pasangan baru yang tidak akan ditemui di celah-celah pasu bunga.
Tetapi hanya di kamar empat persegi.
Tahniah buat pemenang-pemenang.
 Sila hantarkan alamat serta nombor telefon peribadi di
lordzarasean87[@]gmail.com

InsyaALLAH akan ada pertandingan lagi selepas ini.
Tapi izinkan aku melepaskan beberapa tugasan wajib dahulu.
Aku cintakan kamu semua.
Sungguh!

Maaf kerana kurang berkesempatan berjalan di blog kalian semua.
Awal tahun bermula, kerja menghimpit aku.
Aku tersepit dan tersedu.

Zara : Esok pendaftaran pelajar pula. Oh Tuhan, kurniakan aku kesihatan yang sempurna.

31 comments:

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL Precious said...

Tahniah kepada sumer pemenang!

Anonymous said...

.warghhhhhh kalahhhhh T________T

-intan malas sign in-

Jard The Great said...

tahun 2010 menampakkan zara makin cun la.. ehehe..

enyheartsdiamond said...

tahniah kepada para pemenang..

selamat tahun baru zara :)

yaaa..stuju dgn jard!

enyheartsdiamond said...

tahniah kepada para pemenang..

selamat tahun baru zara :)

yaaa..stuju dgn jard!

Naz said...

tahniahh... ni yg jelez nie.. hehehehe...
Selamat Tahun Baru 2010 :)

Unknown said...

aku xtaw nape ip address aku di ban kat shoutbox kamu...

btw, Happy new year zara..

and..

tahniah kpd semua pmng.hihi!

Zarpeno said...

cikgu slamat bekerja!hoho

Anonymous said...

tahniah kpd pemenang!

myQza said...

yey!! (sambil joget2)

saguhati!!

sape nak petua mandi munge namblas jenis sile contact aku!! ekekekekeke..

Maceh dak zara! Mish yu! (bukan bodek)

:p

Unknown said...

=(.........

niesz said...

wa..thniah pd yg menang ek..

NAZ said...

yeye saya menang saguhati hahaha.
dorang tak dapat hati u pun kan hahahha

.: Sugar-cRave :. said...

huhuhuuu...nak adiahh gakkk..;p

neway, epy nuyear 2 u...

Mrs Nurul said...

azam baru urghh... ;( selamat nuyer zara

Kuwe said...

pemenang pemenang.bayarlah royalti sini sikit.haha.

Unknown said...

tahniah kepada para pemenang!
HEPI NEW YEAR 2010

Unknown said...

tahniah kepada para pemenang!
HEPI NEW YEAR 2010

Unknown said...

Yusenzeeeeeeeeeeeeeeee !

*tengah asah parang .

wanita mutalib said...

alalalala..
tak MENANG!!

alalalalala...

:p

YuSeNzE - KniGhT said...

Weeeeeee~~~~~~~ aku dapat saguhati pon da kire ok... sbb aku bkn wat pujian pon... hahaha~~~ aku bnyak kutuk2 ko jer zara... rela jugak ko senaraikan aku sbg penerima hadiah yek... TERIMA KASIH bebnyk yer Che'gu... Cayang Che'gu... Mmuahh..Mmuahh.. Mmuahh..(>o<)...

Unknown said...

selamat tahun baru Zara.



hemmm... aku terlepas. haish.

Teena in Toronto said...

Happy blogoversary!

Happy new year!

Unknown said...

kenapa saya tak menang?? hahaha...

happy new year :)

anith said...

lme nye xdating ngn kakak!
love u!
nway, cntek la kakak dlm pic u
cantek cantek cantek!

ske ske ske!

acap2405 said...

hoho..
tq sebab pilih saye sebagai pemenang cik lord..
hehehe

Cetusan said...

terima kasih Zara, kerana hidden nama saya..
pemenang saguhati..jangan jeles yerr

avid said...

wohoo..sakit jiwa cikgu time sekolah bukak...haha...

Dak Wan® said...

Wah tahniah kepada semua pemenang... dan semua yang turut menyertai pertandingan ni. To Zara, Semoga gembira dan ceria-ceria di tahun baru ni k? Hehehe, contact lens menjelmakan mata mu yang bersinar.

Tekkaus said...

Tahniah kepada para pemenang dan selamat tahun baru 2010. :D

Anonymous said...

tahniah kepada pemenang2