Friday, February 26, 2010

Sejak Bila Zara Menyapu Bersih Anugerah Homoseksual, Biseksual Dalam Arena Penulisan Blog Sejagat? Tiada Istilah Seluar Dalam Basah Di Sini.


Tuan-tuan dan puan-puan.
Sila jangan menceroboh dengan keji Kotak Luahan Cinta aku di tepi kanan blog ini.
Aku akui aku pernah menghalang (baca : banned) alamat Internet Protokol (baca : IP adress) manusia jahanam yang dengan suka hati meninggalkan kata caci nista di situ.
Tapi disebabkan sistem kotak luahan cinta aku itu akan menghalang semua IP yang bermula dengan nombor yang sama, maka ada antara kalian yang tidak dapat meninggalkan pesanan. Jangan khuatir, aku sudah hapuskan penghalang. Maka selepas ini, kalau orang mencarut sekalipun, aku redha sahaja.
Baiknya hati aku.
Ketawa.

Buat golongan sasaran yang entah mengapa cuba membakar aku dengan gigih, aku mohon maaf sekali lagi. Aku bosan dengan drama dunia yang kamu mahu sajikan. Drama yang berskala rendah dan dihasilkan dengan niat untuk mengeji kedudukan aku yang tidak terkenal ini buat aku rasa sengsara.
Sengsara untuk mengawal diri daripada menyumpah kamu wahai pembuang najis yang tidak bertamadun serta tidak bertimbang rasa.

Aku tidak pernah mendiskriminasi orientasi seks orang lain.
Kawan-kawan aku juga ada yang mempunyai orientasi begini.
Tetapi, itu bukan bermakna aku juga begitu.
Jadi, sila hati-hati.
Dengan penggunaan kata-kata kamu menuduh aku begini.
Silap langkah, ada hati yang mati.
Ketawa geli hati.

Cukuplah kamu buat aku ketawa secara menggila.
Kalaulah aku jumpa kamu semua di dunia nyata, aku akan libas kamu secara melintang dan menegak dengan gembira.
Oh, aku juga mungkin akan tinggalkan tanda Z di bahagian belakang kamu agar kamu kekal mengingati betapa indahnya menghina aku yang sukakan seni, pelukan, ciuman dan cinta.
Ketawa.
Nafas tarik tinggi, hela.
Hembus ke bawah, ludah ke tanah, nyata.

Kata carian ke blog aku semakin gila.
Aku memang ketawa berdekah hingga jatuh dari dakapan kekasih bertuala kelabu dalam tab mandi merah.
Kucing kekasih mengiau manja tanda amarah.
Nyata, kalian ini memang bikin aku ceria.

Seluar Dalam Basah.

http://i.ytimg.com/vi/70xKFih59EI/0.jpg
[Bukan kepunyaan aku. Mahu tahu pemiliknya sila tekan sini dengan gembira]

Eh, terlampau banyak penulisan mengenai seluar dalam di blog aku ya?
Mungkin juga.
Tetapi kamu memang buat aku malu.
Hampir kesemua kata carian adalah berasaskan kepada seluar dalam.
Ya, sila pitam.

Buat mereka yang masih bertanya tentang lokasi di mana pertemuan pada 6 Mac 2010 ini akan diadakan, menurut Bapak Gula-Gula, paling lambat, hari Isnin ini akan diberitahu keputusannya. Jadi, kita semua nantikan bersama.
Senyum.

Tiada istilah penulisan hebat.
Tiada istilah saya penulis baru.
Tiada istilah saya tidak punya blog.
Tiada istilah blog saya entah apa-apa.
Kalian semua dijemput hadir tentunya.

Zara : Tatkala ini sedang menyiapkan kertas ujian pertama Perdagangan dan Keusahawan Tingkatan Satu dan Dua, Sains Tingkatan Empat tentunya. Oh, nasib baik Sejarah Tingkatan Satu sudah ada orang lain yang buat. Lega. Boleh aku berkejar menulis untuk projek terbaru aku bersama mereka.

Aspirasi aku pada cinta dan seni.
[Sila tekan INI dan cari ruangan komen di bawah sekali]
[Sila tekan INI untuk meneka dan menang 10 pound. Sila pilih nombor 14 ya?] 
[Sila tekan SINI kalau kamu mahu menyertai Perhimpunan Terbesar Penulis Blog di Malaysia]

21 comments:

Eyqa Zaque said...

Jauh sangat. saya tak dapat adir.. huhu

Rara said...

a'a la kak..asyik spender je yang datang,hehe

ape2 jer said...

mcm nak join tp segan :D

faqhrule said...

CMH;
sikit sibuk dengan sukan sekolah jarang dapat singgah sini

CMC

L said...

who's panties?

lols~

EISENHOUR said...

hahaha..zara syg...rileks sudah...

Adziim said...

Anugerah tulisan terindah mungkin sesuai buat Zara.

Ken Wooi said...

lol.. keywords eh.. =P

kenwooi.com

Unknown said...

comel spender(tetibe)

imHepPie said...

haha sgt lawak apsal la org ley search spender nih ada apa dgn spender adessss

wanita mutalib said...

ada ada aja diorang tu kan yang hehe..

beautiful_rose said...

pedulikn kate2 mereke sume
mulut manusie mmg x pnh berhnti
dr berckp.
kecuali die bisu atau mati br die akn diam.

Munsyi said...

owh.thanks ye unblock. maknenye org yg kutuk2 u ni dr sini jugakla, ip address same. huhu. nnti ku siasat.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tentu mereka yang mencari seluar dalam itu akan keciwa sebab tak dapat jumpa apa yang dicari...haha!~ =]

NAZ said...

haha berbanggalah :)

acap2405 said...

haha..
abih laa..
makin naik laa keyword seluar dalam tuh nanti..
err..
yang perjumpaan tuh antar wakil leh tak..??

Anonymous said...

fuh! seluar dalam..hot! :D

Wawan Saini said...

persetankan saje..
mulut orng, mmg bgitu..
:)
spender sape la 2 cik zara oii..
wakakak

anith said...

org mmg xkn senang kakak..
hehe hugg~

zahidah dihaz said...

la...patut lah selalu cuba tak dapat nak tinggalkan komen kat kotak tu....kena band rupanya....huhuhuhu

Anonymous said...

uhhh..seksi!