Tuesday, February 02, 2010

Saya Tahu Saya Artis. Sila Beratur Dan Dapatkan Cop. Kalau Tiada, Saya Tidak Mahu Tanda Autograf Ya?


Bila pelajar sudah berdiri mengelilingi aku dan menghulurkan buku untuk ditanda, memang sumpah rasa macam penggiat seni yang berjaya dan terkenal di seantero dunia.
Sumpah, memang terus jadi penggiat seni yang terkemuka.



Bukan calang-calang artis ya?
Ada lapan jenis muka cop yang bakal tercatit di buku pelajar.

Teruskan usaha.
Ada peningkatan.
Telah disemak.
Baiki tulisan kamu.
Cuba lagi.
Baik.

Hebat bukan?
Peminat setia sentiasa mengerumuni.
Mana yang culas, nah, dapat yang lagi hebat.

Sila jumpa saya.
Siap dengan nama penuh artis bersama nama ketua keluarganya.
Ketawa.
Indah.

Siapa mahu tanda tangan penggiat seni ini?
Sila beratur ya?
Jangan berkerumun.
Nanti saya panas.
Ketawa.
Gila angan sungguh.

Zara : Mahu ke kelas dan selepas ini ada latihan rumah sukan. Laksamana, sila dapatkan juara!



Sudahkah kamu semua meninggalkan alamat blog (URL) di
  Terowong Kecil Cinta Zara ?

18 comments:

ceksumolek's said...

nak sainnnn~ :P

Hazzy Ishak said...

hebat! skg cop cop je

Jard The Great said...

hoho.. ku ade satu cop je...... cop jawatan je..

Anonymous said...

hehehe..best kan main cop2

TMUkmkd said...

huh aku langsung tak de cop ^_^

attyfir said...

nak otograph..

Amal said...

giler ah ko kak.
neh fes time aku jumpe cekgu yg ade cop2 bagai.
dasat!


*cop ade 5 bintang tak ada?*

Didi Nadhirah said...

huhu paling tak suka kalo yang berdakwat merah sila jumpa saya tu..tp ade gak dedulu dapat 3 ke 4 bintang

zahidah dihaz said...

nak sign!
tak mo cop2....
hahahahahahaha...............

ezzati said...

artis..phewittttttttt

ape2 jer said...

wah byknye cop2 huhu

HEMY said...

teringat zaman skola buat nota cantik2

Dak Wan® said...

Peh! Cikgu dah advance... Hehehe

zan xray said...

saya nak cop bintang cikgu.
tulisan saya kat komen cikgu ni kemas kan macam ditaip taip saja.. hehe walaupun saya tulis tangan :p

eelobor said...

nanti nak mintak cikgu sign buku saya jugak yer...

NAZ said...

perghh popular jadi cikgu nie haha

Unknown said...

hahaha....bagus betul la zara...
siap buat cop satu2 lagi tu...gempak!!! cj dulu jarang sangat dapat cop....tandatangan cikgu dapat la...
baik tu jarang2 ja dapat....tapi suka subjek seni masa sekolah rendah...ada dapat bintang...twink..twink!!!!

acap2405 said...

hahaha..
artis pujaan saye semuanya sain gune pen merah..
takdenya dier nak sain gune cop tuh..
kecuali cop name..
hehehe