Saturday, February 27, 2010

Kalau Betul Kamu Cintakan Zara, Buktikannya Sekarang. Pengumuman Lokasi Pertemuan Penulis Blog Terbesar Di Malaysia - Mahu Bertemu Semua!


Aku mahu menangis.
Kamu kata kamu cinta aku juga.
Kamu kata kamu suka dengan pelukan hangat dan ciuman mesra aku.



Kalau sungguh bagai dikata, apalah sudi kiranya kamu hulurkan kasih sayang buat aku.
Kasih sayang untuk membolehkan aku berada di pusingan akhir selepas undian ditutup esok.
Senyuman ceria bila aku mendengar perkhabaran itu.
Tetapi keadaan mungkin berubah walaupun kita berusaha.

Ini Zara.
Aku tidak mahu mengaku kalah begitu sahaja.
Pohon jasa kalian untuk mengundi aku di ruangan komen INI dan pilih peserta nombor 52.
Teruskan mengundi dengan gigih ya?
Ajak kawan-kawan kamu semua mengundi untuk Zara.
Ketawa.

http://i357.photobucket.com/albums/oo11/Cyberpiba/Good%20Morning/Coffee%20Art/CoffeeLove2.jpg

Kedengaran aku meraih undi dengan penuh gila.
Sila jangan abaikan pesanan ini kalau kamu cinta.
Mari kita berkongsi ciuman secara tidak langsung di sini.
Senyum.

Tambahan Terkini :
(diambil daripada blog Encik Mazidul)

Lokasi : COMMONWEALTH FOREST PARK & RESORT

Kompartmen 3 Hutan Simpan Bukit Lagong
Km 23 Jalan Kuala Lumpur - Rawang
48000 Rawang Selangor

Sila rujuk cfpresort.com

Masa : 3-6 petang.

Bayaran : RM10 setiap seorang (umur 12 tahun ke bawah PERCUMA) untuk BBQ dan sewa tapak. Makanan dan minuman selain daripada itu, sila bawa secara 'pot luck'. 

Semua bloggers sila pakai baju merah (baca: ada calit merah sikit pun ok)
Maklumat lain akan diumumkan kemudian. Terima kasih.

Siapa ada kelapangan aku jemput kamu datang bersama.

Zara : Walau orang menuduh aku gila, aku hanya akan senyum dan tertawa seperti biasa.

Aspirasi aku pada cinta dan seni.
[Sila tekan INI dan cari ruangan komen di bawah sekali]
[Sila tekan INI untuk meneka dan menang 10 pound. Sila pilih nombor 14 ya?] 
[Sila tekan SINI kalau kamu mahu menyertai Perhimpunan Terbesar Penulis Blog di Malaysia]

16 comments:

Wawan Saini said...

yeah.
pastiku undi wahai cikgu..
tajuk entri ni saspen je.
walkak
|:)

HEMY said...

yaaaa...mari undi..mari undi...

Adziim said...

Sudah diundi.Persaingan hebat, terima seadanya.
Terima kasih untuk ciuman tidak lansung itu.

Cik Siti Hajar said...

kak zara..bile ye perjumpaan blogger tu berlangsung..pls shout out kat chat box sy ye..

Azrul Hisham said...

cikgu Zara...jumpa di gathering nanti...zasssssssssssss :)

Ummi Hanie said...

zara mmg terkenal n layak menang........gudluck to u dear ;)

Anonymous said...

saya nak jadi kanak2 12 tahun boleh??

Neyra Shazeyra said...

undi dah..kamu pulak tlg komen sni for support me: http://www.ieyra.com/2010/02/kamiblogger-biggest-contest.html

HEMY said...

kalau pagi buleh kot..petang dh bazir pagi kat KL la...kalau pagi aku leh ke kampung right after that

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

beb ak mmg nk g tp ak xsure lg free ke x,if ak g ak rodger ko ok,tp t ko kena amik ak la hahaha

EISENHOUR said...

meraih undi ngn gila?haha..
apa la cikgu ni..suh je budak2 kt skool tuh undi..ramai tu..hehe

Hazirah Barakbah said...

ketawa pengubat segala sakit.
tp ketawa lebih boleh buat anda saket jugak :)

Unknown said...

wat banner gantung depan rumah

VOTE FOR ZARA! 52!

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

sudah undi kamu...
good luck...

hurm.. harap sngat dapat pegi ..
tapi jauh...

NAZ said...

jauh tu zara :) wah undi jala nampak aahaha

Anonymous said...

gath apa tu?