Thursday, October 20, 2011

Itu Mungkin Rindu, Kot?


http://farm7.static.flickr.com/6112/6259873587_d160fbf6f3.jpg
Koleksi peribadi : Meja belajar di bilik aku - 19 Oktober 2011

Saya rasa saya rindu awak.
Mungkinlah.
Kot?

Kadangkala bila rindu datang menjelma, saya akan mendengar muzik kegemaran ataupun melihat gambar kita bersama. Bukan untuk mengingatkan diri saya tentang awak, tetapi untuk membuatkan saya rasa saya bersama awak. Dengan begitu sebenarnya, saya boleh mengabaikan jarak yang jauh dan mengurangkan rasa sakit sendirian dalam menjalani kehidupan seharian.

Saya rasa saya rindu awak.
Mungkinlah.
Kot?

Nota Kaki :
Senyum sahaja membaca telahan orang.

Zara : Dan semakin lama, aku semakin mengerti perbezaan itu yang membawa kepada satu persamaan yang lebih unik. Bukankah hidup akau lebih bahagia bila perbezaan itu membawa kepada timbangan neraca yang sekata?

11 comments:

izuddinrahim said...

huwaaa.. tacing oke. nak rindu jugak ah ceni. hahaha

Sofia Nin said...

ZARA.

Nak rindu awak juga boleh? :)

ishiko said...

kelebihan mengisi kekurangan ^^

Anonymous said...

boleh dicopy?
sedang mengalami.

NFE. said...

uwaaa kak zara.terubat sikit rs rindu yg dpendam bila bc entry nei.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

@shaFaSyu :)

Tak boleh.
Maaflah.

Saya hanya boleh benarkan awak share kalau ada FB. =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

@vy nin

Boleh sayang.
Dan ya, welcome to one of my best family, TERFAKTAB :)

Admin said...

Rindu tu kdg2 buat kte haru biru :)

Terbaru:
1. Berterusan Kau Tanya, Lagi dan Lagi.
2. Sembunyi Kata Saat Kau Terluka.

Anonymous said...

oh okay. :)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
FatinNad said...

akak rindu sape kak? hee :)