Saturday, February 28, 2009

Cinta - Kasih - Ciuman


Cinta - Kasih - Ciuman

Kata orang, kalau kita cinta seseorang itu,
kasih sayang kita akan menebal serta membuak (macam gunung berapi),
maka ciuman akan kita berikan.

Ya.
Kadang kala, kalau cinta sangat cinta pada seseorang itu,
kasih pula tidak tercipta,
ciuman langsung tiada.

Cinta tidak wujud,
kadang kala kasih dianggap sebagai cinta,
ciuman masih disimpan.

Oh, tentu kamu tertanya kenapa aku hiraukan sangat tentang 3 perkara ini.
Aku bukan pemuja atau penagih ketiga-tiga benda ini,
aku cuma mahu kamu halakan sebentar mata kamu ke setiap bawah entri aku.
Ya.

Tahniah.
Kamu sudah jumpa Cinta-Kasih-Ciuman.
Jadi, setelah kamu selesai membaca, sudilah apa kiranya berikan aku salah satu
daripadanya.
Kalau semua mungkin lebih baik.

Tidak.
Aku bukan penagih cinta-kasih-ciuman.

16 comments:

Max J. Potter said...

this is an amusing post. here. *huggies* happy? =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hanna J. Potter:

hahaha..

Thanks a lot dear..=)

eliza said...

zara...ku berikan kamu ciuman ya sayang.. muaaahh x byk kali...ciuman di pipi...hehehe

Unknown said...

all the three for you dear...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

hehehe...

thanks a lot dear...

owh..aku segan..=p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nadine :

thanks a lot aunty..=)

Anonymous said...

aku berikan pancutan.

cover 3-3 skali.

tapi 3 x 3bulan pastu aku tak tahu la.

warranty abis. ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pali:

hotak lu!

ko ingat aku tak faham ke apa ko maksudkan tu busuk?

pang!

Tirana said...

Cinta dan kasih insyaAllah boleh bagi..tapi ciuman tu payah sikit sbb jauh..hehehe..flying kiss boleh tak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana:

hehehe..

Boleh jah kak..

mana2 zara terima dengan hati terbuka..=)

kEy said...

ahhaha~!
entri mempr0mote rupenye..
ngeh ngEh ngEH~!
ku ingat kan ape...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

hahaha..

harus key...

harus dipromote..=)

Anonymous said...

nah!

*cinta*

*kasih*

*ciuman*


:) no expired date.HARAP MAKLUM.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

*secret :

hehehe...

terima kasih cinta...

untuk segalnaya....

=)

zahidah dihaz said...

(",)anne: sayang untuk zara, cinta untuk zara, n ciuman untuk zara juga.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17 :

hehehe...

terima kasih dear...

=)