Saturday, September 10, 2011

Hati Yang Perlu Dipertahankan.


Alhamdulillah.
Semoga segala urusan dipermudahkan. Impian yang dimulakan semula dengan langkah perlahan dan kata-kata sokongan daripada manusia yang aku hormati, aku sesungguhnya berdoa semuanya berjalan lancar sehingga masa menentukan apa yang dirancang.
Dan melanjutkan pelajaran memburu mimpi yang digantungkan sejak tahu apa itu universiti adalah sebahagian daripada apa yang perlu dikejar. Hal yang berkaitan dengan hati serta perasaan boleh diletakkan di suatu kawasan agar tidak diganggu dengan benda bersifat peribadi.

[Sumber gambar] : Terima kasih atas keberanian melakukan sesuatu yang sungguh berharga demi memastikan diri penuh keyakinan dan penuh dengan restu.

Dan kali ini hidup mengharapkan keajaiban.
Itu sahaja dan pastinya doa sebagai iringan.

Aku sayang diri aku.
Lebih daripada sesiapa boleh sayang aku.

Tapi satu benda aku mahu katakan. - "Saya sayang awak juga. Sentiasa"

Nota Kaki :
Hujung minggu yang hujan dan hidup dipenuhi aroma masakan.

Zara : Aku dah habis baca novel #JERAT daripada Fixi. InsyaALLAH, Isnin nanti aku akan tulis ulasannya.

2 comments:

aljambz said...

stedi-stedi lah selalu.

eiela said...

semoga semuanya berjalan seperti seperti dirancang.