Thursday, September 23, 2010

Temubual Proses Mencari Jodoh Eksklusif : Bila Dua Manusia Mempunyai Kepala Sama Berbicara


Temubual 22 September memang buat aku ketawa.
Tidak aku sangka benda yang selama ini aku simpan seorang diri boleh dikongsi dengan seorang teman yang aku kagumi hasil penulisan dia? Ah, mungkinkah disebabkan kami manusia pelik yang tahu bagaimana berhubung sesama manusia?

Aku ini orangnya yang suka duduk seorang diri dan simpan apa yang aku rasa perlu walaupun aku sendiri akan menjadi kurang mengerti mengapa jadi sebegitu. Tapi itu diri aku mungkin.

Dan aku, menangguhkan butir bicara kami dengan meninggalkan 3 perkara yang aku nyatakan kepada kawan aku itu bila ditanya, apakah ciri-ciri lelaki yang aku mahukan.
1. Orang yang tak kuat cemburu.
2. Kalau boleh yang dikira setaraf.
3. Boleh menerima aku yang gila-gila.

Huraiannya?
Tunggu aku balik ke rumah.
InsyaALLAH, jumpa kamu semua dalam masa 4 hari lagi.

Zara : Akan memulakan tugas petang ini sehingga Ahad (26 September 2010) di Kompleks Sukan Pagoh.

13 comments:

[z@ck] said...

payah kan nak cari yg sekufu..huhuhu

Mrs Poyo said...

Amboi zara..la ni hang kira nak sembang pasai jodoh ja aihhh!!
hihihihi..

ajim said...

ciri no.1 patut dimansuhkan..

Unknown said...

akhirnya.. seseorang yang "sekepala bahu" untuk sama-sama bercerita.. selamat bertugas.. jangan asik dok "gebang" ja :)
kuman "jutawan" Entry

student said...

cemburu tu kan tanda sayang.
maksud tak kuat cemburu tu macam ne. cuba terangkan dengan lebih detail lagi.
:)

emieysandra said...

semoga cikgu zara cepat mendapat jodoh terbaik!
~_^

MOFASAD said...

seram tengok gambar tu

haha

zam.enol.arep said...

kemal jenis yg kurang cemburu. macam mana? haha

Qib said...

haa. gile3 ker akak zara??

Jum Singgah yer
Latest entry di:

Lelaki kurang otak
Letter for adik part 2
Lelaki hensem dan Pompuan Gem--

MasZuber said...

salam ziarah,

takpa, take your own sweet time utk mengenali seseorang, dan terima dia seadanya..:)

Cikgu Mizi said...

wahh.. klu gitu laki tu mesti de myvi hitam skali a yer..?? hihi..

mrF said...

nice header!!....

SD said...

ko baca pulak pasal ciri2 bini yang aku puja.....huhuhu~~~

Bini yang aku nak sangat