Sunday, June 17, 2012

Hero #01


Ahad - 17 Jun 2012
Lingkungan masa 9 pagi.

"Aku dah boleh balik. Jangan risau eh?"
"Hoish. Siapa ambil?"

"Suami aku la"
"Aa, bagus"

"Aku doakan kau pun jumpa hero dalam hidup kau macam aku dapat laki aku. Amin"

http://farm6.staticflickr.com/5027/5615217587_27cf8a740a.jpg
[Sumber gambar]

Selamat hari bapa kepada semua bapa di luar sana termasuk bapa kandung, bapa tiri, bapa angkat, bapa saudara, dan juga bapa kutu termasuk sekali bapa ayam kalau mahu. Semoga kita sentiasa menghargai bapa kita - mereka yang menentukan keturunan kita (siapa sahaja sini yang tiada bin - binti - anak kepada - anak perempuan - anak lelaki - ataupun nama pertama yang kita bawa ke hulu ke hilir itu kan?) 

Buat Ketua Keluarga Hebat - terima kasih sebab masih bersama dengan aku, dengan kami sekeluarga hingga hari ini. Aku mungkin belum jumpa bakal bapa kepada anak-anak aku (insyaALLAH) - tetapi, aku pastinya tidak akan pernah terlintas perkara untuk berputus asa dalam hidup. Semua orang ada adiwira mereka sendiri, dan Abah salah seorang daripadanya dalam hidup aku.

Terima kasih Abah.