Sunday, May 29, 2011

Ini Mungkin Yang Kita Perlukan.


Kita semua ada benda yang kita mahukan.
Ada benda yang kita dambakan.
Keinginan.
Kemahuan.
Kehendak.
Fitrah manusia.

Gambar : Mungkinkah ini antara benda yang aku turut mahukan dalam hidup?

Dan bila kau tanya apa aku mahukan, aku cuma mampu tersenyum sahaja.
Kau tak pernah mengerti di sebalik tulisan dan perbualan kita.
Anehnya, satu pesanan kau buat aku ketawa.

Itu.
Bicara terakhir kita.

Nota Kaki :
Mengambil alih tugas selama 2 minggu.

Zara : Aku perlu berikan ceramah motivasi depan orang ramai? Padahal aku sendiri tak percaya dengan sesi sedemikian. Alahai.

9 comments:

Mek Onie said...

waaaaa,nak bagi ceramah n motivasi?whoaaaa!

takky said...

makin up dh akak ye...
hihihihi, just kidding...(law betul pun x pe kan?)
pape pun gud luck ye...
mane taw pas program 2 nty dpt byk secret admire...
hihihihihi

shafinaz (: said...

Goodluck zara! :D

Unknown said...

kaki tu lagi cantik daripada kaki aku.

Sarah Khan said...

salam ;)

all the best!

http://nukilangadisbiasa.blogspot.com/

kueh bakar said...

bagi yg berjaya tak perlu akan motivasi...sebab hidup dalam motivasi tanpa sedar.

bagi yang gagal amat perlu motivasi..sebab ia obat dan harapan baru

Murni Yusoff said...

Good luck! Moga-moga apa yg kita inginkan semuanya tercapai,kalau xtercapai pn,yg plg pntg kte trime dn redha..senyum2 selalu..=)

Rtp Farra Arisha said...

tak salah klo kita mahu munasabahkan diri kita dlm cara bermotivasi ataupun apa saja, sekadar untuk berkongsi dan meluahkan bukann. the most important, smling all the time, and that will make us peace nad calm always! :))

ps: well, all the best in whatever u do. tc :))

yoro okino said...

den klu bleh setiap masa nak orng motivate..(cpt down)..=P
singgah~=)