Wednesday, November 09, 2011

#WW13 : Bantal Terbaik Lelaki Dan Perempuan?




Kata orang cinta sejati itu bagaikan bantal.
Kita boleh peluk bila kita punya masalah.
Kita boleh menangis di atasnya bila kita sedih dan resah.
Kita boleh menikmatinya bila kita bahagia dan gembira.


Jadi bagaimana mahu menikmati cinta sejati?
Beli BANTAL barangkali.
Ketawa geli hati.


12 comments:

Noor Adibah said...

kalau macam tu. kena beli bantal banyak2 lah camnie.. hihihi!! =D

pastu letak kekabu banyak2 . maybe kita tau ape itu cinta sejati.

Munn Jaafar said...

so sweeettttt....tp make sure halal dulu la eh..hehe

RedSabella said...

Auuuwwww comelnyaaa...

patut lah cintahati selalu nak tumpang baring kat peha!
haha!!

cik violet said...

:)

TanganPengkau said...

bantal busuk den jugak yang best... haha!

Eyka said...

nak beli bntl busuk love2 ahh cenni..yeahh! hahahaa:P

salyza said...

tiba-tiba rasa nk beli bantal byk-byk selerak atas katil.. bestnye pelok bantal.

Unknown said...

peluk bear best lg kot..:)

Azrul Hisham said...

ni abang tak sabar nak kawin ni...tidur berbantalkan peha bini best..keh3x

Azrul Hisham said...

ni abang tak sabar nak kawin ni...tidur berbantalkan peha bini best..keh3x

Azrul Hisham said...

ni yg abg tak sabar nak kawin ni...best tido berbantalkan peha bini...opsss :D

aira said...

:)