Friday, April 17, 2009

Aku Memang Nakal Secara Menggila, Jadi?


Orang kata mereka tidak memahami cara penulisan aku disini.
Maaf.
Ini diri aku yang serba kekurangan.

Memang sebolehnya aku menggunakan tatabahasa yang betul.
Disebabkan itu juga aku mempunyai pengertian tertentu tentang beberapa perkara.
Kalau kamu membaca tulisan-tulisan aku dengan sekali imbas,
mungkin hatimu akan tersentap.

Cuma pintaku,
hayati makna yang tersirat.

Ingat tentang tulisan aku dibawah ini?
Sila alihkan mata dan sudut pandangan kamu kepada tulisan aku sebelum ini.
Ya.
Aku ada meletakkan alamat "MukaBuku" aku disitu.
Memang terdapat pelbagai gambar yang aku pamerkan.
Bukan apa.
Blog Dunia Sebelah Zara ini malas aku penuhi dengan gambar-gambar aku.
Nanti kamu meluat.
^_________^

Oh ya,
nampaknya ada gambar yang menarik perhatian sesetengah pembaca.
Aku suka bila kalian tidak mahu menulis di blog aku, malah rajin menghantar surat elektronik.

Gambar pertama serta komen yang aku dapat.



  • Adakah ini menunjukkan kamu seorang yang sungguh pandai bermain bersama dua-dua jantina?
  • Adakah kamu memanggil dia sebagai sayang juga?
  • Lengan kamu agak besar. (aku suka komen yang ini)
  • Aksi ini tidak sepatutnya dibuat untuk tontonan umum. Kurang baik. Boleh menimbulkan khabar angin. (Perhatian, Ann sudah ada kekasih)
  • Kamu kelihatan menarik di dalam warna merah jambu. (Terima kasih buat Mak yang belikan aku baju itu)
::Gambar Kedua::



Ramesh dan Zara
  • Zara, kamu kelihatan baik.
  • Zara, tudung kamu menarik.
  • Kamu berdua kelihatan secocok bersama. (oh, maaf! Ramesh juga sudah ada kekasih hati).
  • Tangan kamu kelihatan gemuk. (aku suka yang ini)
::Gambar Ketiga::



  • Senyuman yang menawan.
  • Kamu duduk di luar negara ke Zara, sampai bawa selendang itu?
  • Pakai dah ayu serta comel, kamu bawa beg seperti itu? Tak sesuai langsung.
  • Pipi kamu tembam.
  • Tangan kamu sungguh gemuk. (aku suka yang ini).

::Gambar Keempat::



*Gambar Tiga Anak Arab*

  • Abang Kasut ke itu?
  • Abang Kasut sangat kacak.
  • Abang Kasut itu comel.
  • Kening kamu bertiga tebal.

Sekian sahaja.

Aku sedang membaca nota Kimia OrganoLogam (baca: Organometallic Chemistry).

Sebelum berpisah, hati aku sedang dipenuhi dengan lagu ini.

Lirik Pergi - Aizat (OST Talentime)

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia


Selamat Berhujung Minggu Buat Kalian.

30 comments:

Tijah said...

kamu beli kain di jekel kah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tijah:

Owh, tidak...=)

sharamli said...

lengan besar?

Mrs Poyo said...

lengan besar?ngarut la mereka2 itu..tp senyuman menawan tu aku setuju..wiwiwiwi..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hahaha~

tak tahu aku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

hahaha~

senyuman menawan kah aku?

aduyai~

ciK LyndaWawa said...

kim salam kat mamat tu...
huhuhu

Mrs Poyo said...

yup..aku ikhlas mengatakn snyuman mu ikhlas..senyum seindah suria..dlm khidupan..cewahhhh! aku mula mhu mnyanyi pulak...wiwiwiwiwi..

lavidalabelle said...

paling suka zara dlm gambar ketiga. sangat cantik manis *v*

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana :

mamat yg mana laling?

hik hik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

mukaku panas..

keseganan..lalala~

time kace..

peluk kamu kuat2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle :

hik hik..

segan aku belle...

*wink*

a.b geldofg said...

tk kisah...aku suka tgk senyum ko...manis :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a.b geldofg :

time kaceh a.b.

^___^

DaNieL HafIz said...

hehehe da ramai rupenyer pengikut die
so gud luck

thumbsdown said...

i like pink tudung!! i wish i have them.. LOL T.T but it's haram for me to wear it right?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DaNieL HafIz:

ahh, thanks a lot..

mana ada ramai..

biasa2 jer~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BabySiiaOzz :

Who said it's Haram?

The answer is NO!

U can wear it if u want, seriously. It's like scarf dear. U can wear it, don't worry. =)

Hidup KOKA said...

Aku rasa Ramesh tu sepadan ngan kau!!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA :

hahaha~

mati makwe dia bunuh aku nanti~

Hazerin said...

terima kasih snn singgah blog aku.

kau student UTM???

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+ :

Yup!

Kamu juga kan?

^____^

Hazerin said...

hehehe. belog kamu sgt havoc yep??
bile start final exam??

kEy said...

haha~
tgn kamu perlu berj0gging nmpk nye~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+ :

Havoc ka?

aduyai..

biasa2 jak~

aku start 21, 22, 23 dan 29..kamu?

^___^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

hehehe~

camtu punggung juga perlu..LOL!

أكرم حسني said...

Mula mula baca macam scary k.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a Q r a m :

hahaha~

elemen seram itu perlu ada..=)

Anonymous said...

tingkap itu sungguh gelap cerminnye..

ekekeke

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nAd.dOt :

hahaha~

aku suka komen kau nad..

LOL!