Monday, April 13, 2009

Kamu Buat Aku Ketawa Sebenarnya...Pembunuh!


Ada orang kata aku gilakan kasih sayang.
Ada orang kata aku kekurangan kasih sayang.
Ada orang kata aku mahu menggatal.
Ada orang kata macam-macam lagi.

Bila aku menulis sesuatu yang tiada kaitan dengan aku, kamu kata aku bukan manusia.
Bergerak seperti robot.
Blog aku tiada nyawa.
Tiada inti pati.

"Manusia apakah anda ini Zara?"

Kegilaan apakah ini?

"Kamu seperti perempuan yang gersang"

Aku tidak kesepiaan.
Aku tidak perlu kasih sayang.
Sebab apa?
Sebab hati aku telah mati.

Aku cuma menulis untuk kepuasan diri sendiri.
Aku menulis sebab aku perlu tempat memuntahkan sesuatu.
Kasih sayang yang aku canangkan bukan omong kosong.

Kalau kamu benci tempat ini…
Kalau kamu benci perempuan ini…
Kalau kamu benci suasana seperti ini…
Kamu tiada tempat di sisi dunia aku.

Aku menulis berdasarkan apa yang aku mahu.
Kekasih gelap?
Memang dia bukan milik aku.
Aku langsung tidak bersedih.
Aku tidak sangap!
Aku tidak gilakan perkahwinan!
Aku tidak gilakan seks!
Sumpah.

Peduli apa aku dengan kata nista?
Aku hidup bukan untuk menelan kata-kata manusia lain.
Aku hidup untuk diri aku.
Aku ada hala tuju aku.
Jangan kamu terlalu bimbang.

Emosi aku kurang stabil.
Bukan kerana cinta.
Bukan kerana kasih sayang.
Bukan kerana ciuman.
Tetapi kerana beban yang bukan kamu bayangkan.
Kerana hidup yang aku lalui!

Kamu menerjah, mengata aku sesuka hati.
Silakan.
Silakan.
Silakan.
Pergi!

Aku hadiahkan kamu dengan wajah gembira aku.
Tentu hati kamu panas bukan?
Kamu mahu aku hangatkan dengan urin lagi?

Nota Zara : Kalau kamu merasakan entri ini agak kejam, sila lari keluar dari sini.
Aku sudah hilang kesabaran sedikit.

31 comments:

FARYN said...

zara?

FARYN said...

hahahahaha..aku 1st...

ko ikut je style aku...
mengorat untuk mengisi masa lapang..

hahahaahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N :

faryn sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N :

tahniah syg!

^__^

hobi masa lapang?

boleh jer..hehehe~

Mr. BLB said...

so touching here
[T.T]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari :

Touching ke?

er...

pinkiss said...

aku rasa dalam hati kau penuh kasih sayang.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pinkiss :

ye ke?

terima kasih laling~

Anonymous said...

jgn ketawa byk2 ti menangis!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

aku ketawa setelah menangis menggila KF~

lavidalabelle said...

OWH! aku sgt suka gambar yg itu lahling.

wajah yang CERIA bisa membunuh SYAITAN yang berkeliaran. ouch!

lalalala...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle:

hahaha~

thanks sayang...

aku hanya mahu bergembira disini..

mereka benci?

sila keluar~

hahaha~

vidadarisakura said...

ini aura apa zara?
heee

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

vidadarisakura:

aku pinjam aura kamu boleh?

hahahaha~

vidadarisakura said...

sila2...
memang aura itu khas untuk dipinjam2.
haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

vidadarisakura:

hehehe..
terima kasih syg!

hehehe~

eliza said...

wajah gembira mu itu menggembirakan aku..hehe :)

Tijah said...

sapa rasa gembira hentak zara!!!!
dush! dush!

sapa rasa gembira hentak zara!!!!
dush! dush!

sapa rasa gembira,
begitu la caranya

sapa rasa gembira hentak zara!!!!
dush! dush!

farah said...

alahai..

biarkan si pembenci dengan rasa meluat mereka sayang..

kau senyum di situ,
aku gembira melihatnya.

:)

messyremo said...

wah..

sangat garang..hehe

takut aku nak baca..hehe

Kapten Luffy said...

kamu akan jadi gadis yg tabah

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

ahh..

terima kasih syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tijah :

bestnya lagu itu Tijah...

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

aku juga gembira dengan senyumanmu sayang~

buat aku lupakan masah ku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

takut nak baca...

tapi komen gak kamu~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy:

doakan aku tabah kapten~

zahidah dihaz said...

pedulikan apa org kata..
yang penting kita enjoy...
lalalallalala...

A a D i I ? said...

wahhh.. hepinya muka ko..
bikin aku ceria.. =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17:

hahaha~

betul sayang!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

A a D i I ?:

ye ke syg?

bahagia aku dengar!

Anonymous said...

Salam Zara,biarkan..apa org nk ckp,relex je..jnji kita happy..so,zara ada ym?email?mukabuku?

From,
Miss Notes.. :p