Friday, April 10, 2009

Aku Mahu Mengundurkan Diri Sayang...


Buat kalian yang aku cintai.
Aku terpaksa meninggalkan kalian.
Panggilan pertiwi sudah memanggil aku.
Aku akan berpergian.



Maafkan aku teman.
Jika aku kembali, kita akan raikan kasih sayang bersama kembali.
Jika tidak, doakan aku tenang di sana.
Aku sayang kalian semua.

Nota : Kamu boleh pilih yang mana sesuai untuk aku kalau kamu mahu di dalam gambar itu.
Kata orang, cinta itu tidak mengenal wajah.
Kalau aku berwarna kuning begitu?

10 comments:

أكرم حسني said...

oi..cuti panjang nampak

zamdotcom said...

amboi amboi..
mahu pergi kemana itu?


p/s: lagi seminggu aku akan bercuti panjang

Mrs Poyo said...

kau bercuti kah?sdihnya tanpa khadiran mu nnti..huhuhu

Mr. BLB said...

jgn tingalkan daku!!
hehe

:]

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ko jadik askar ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a Q r a m :

hahaha~

aku dah kembali~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamdotcom :

hehehe~

meh bercuti!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

aku dah kembali syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari:

hahaha~

jgn risau..

aku takkan tinggalkan kamu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu.:

aku mau jadik penjenayah seprti kamu~