Friday, April 24, 2009

Puteri Arnab Dan Kenangan Di Sebalik Merah Jambu...




Kasih sayang yang aku tumpahkan sejak 14 Februari 2007.
Sudah lebih 2 tahun dia di situ.
Masih setia bersama aku, aku hanya tersenyum bila Mak menegur aku.

"Maaf Mak. Along suka pakai sebab selesa."



Puteri Arnab (baca : Princess Bunny) dan aku memang sentiasa bersama setakat ini.
Kenangan yang dia beri pada aku selama ini membuatkan aku menjaga dia sepenuh hati.
Manis, pahit, masam, tawar, kalah masakan tiga rasa.
Aduhai.

Kasut ini telah menemukan aku dengan pelbagai orang.
Kasut ini membuatkan aku mengenal erti cinta.
Kasut ini menjadikan aku menyemai persahabatan.



*Kali pertama aku menyarung Puteri Arnab*

^____^

Aku bahagia mengenal kalian semua.
Sumpah.

32 comments:

Yern Ain said...

pas ni kumpul tweety bird pula..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Y E R N ain:

hahaha..

aku nak kumpul kamu bleh?

LOL!

messyremo said...

puteri arnab?

bugs bunny tu jantan ke betina ek?

hehe..

sharamli said...

c0mel

Atiqah Adnan said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pink sesUai dengan gadis cOmel.
seperti kamU dear..
hee~

akU juga bahagia mengenali kamU..
tetibe je kn? :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

yang penting..

aku perempuan...LOL!

alasan apa ni?

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

aku ke kasut itu?


hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tRuly tO be mYself 'Qa~:

aduhai sayang..

aku juga bahagia mengenali kamu.

kamu sangat2 mewarnai hidup aku~

Unknown said...

slm....wah..lelaki x sesuai pakai kashut tu....x masuk gsung...

hanjila said...

Aku bahagia membaca blog ini...:)

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

comel sgt2 kasut tu zara...
ase mcm nmpk aiskrim coklat ngan stoberi..nyum2!!

pink_butterfly said...

wah3...

sygnya dia kt kasut tu...

farah said...

comelnya kasut tu!

:)

IxoR@ said...

comel betul la kasut adikku....

pheeewwiiiittt souvenior leh ?

:P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anak Pendang Sekeluarga:

Tapi zara perempuan..

^__^

sesuai bukan?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hanjila:

terima kasih sayang...

mari aku peluk skit~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu.:

hehehe~

amboi..

aiskrim coklat gitew kamu..


lapar aku sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pink_butterfly:


sayang bangat~

hahaha~

kamu juga pink..

hehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana:

time kaceh cayang!!

cium2!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoR@:

akak mahu bagi zara ke?

adoi..

hehehe..kenangan tu kak~

leadleedeea said...

sis, kasut tu mmg sweet sgt~!! akak pon nak beli laaaa satu..heheee

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

leadleedeea:


hahaha~


beli kak~

beli~

Ripsta said...

lawa kasut..
pinjam leh.. :P

Kapten Luffy said...

memang selesa pun ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ripsta :

kalau kaki saiz 8..

buleh je~


haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy:


hehe~


kapten pakai gaks eks?

Anonymous said...

lawa kasutmu!!!!pink tue..!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

hahaha~

ganas tak?


lalala~

unknown said...

jom tuka kasut dgn aku

kalu aku pakai kaler ni pasti

auuwwww

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's ;

SAYANG..

KAMU jAMBU JER..

hehehe~

Amir' said...

sis! boleh x ksut kak tu dpdankan dgn ksut sy ni?? bleh la..bleh laa k

http://amirhaddatsa.blogspot.com/2008/06/bundle-aku-beli-kasut-brand-everlast.html

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AmirHaddatsa:

hahaha~


gatai kamu...


meh3...padan sangat wei~