Wednesday, April 01, 2009

Si Gadis Merah Menghadiri Parti Liar.


Salam sejahtera buat semua teman-teman tercinta.
Masih mahu main parti liar di sini?
Aduhai, aku merindui kalian semua.

Oh ya, malam tadi aku menghadiri satu majlis makan malam anjuran kelab aku.
Bukan kelab malam sayang.
Aku tidak nakal sebegitu.

Ini hanya sebahagian daripada gambar malam tadi.
Jika kamu mahu melihat beberapa gambar lagi, sila tekan dahi kamu.
Tidak, maksud aku, sila tekan sini.

Temanya memang merah dan hitam.
Malam Berjuta Ros?
Begitulah bunyinya, ya, setelah aku terjemah sayang.



Aku bersama anugerah yang aku dapat.
Malangnya, tiada sesi ucapan untuk aku persembahkan.



Gambar yang agak kontroversi malam tadi.
Masih ada yang lain, tapi malangnya, bukan di kamera ini.
Aduhai.

Aku cinta kamu semua.
Mahu terbang ke pergunungan Alps.

32 comments:

Hidup KOKA said...

First!!!! Yes....

Hidup KOKA said...

Tak ajak kita pun............

zahidah dihaz said...

tak ajak pun g malam tadi

mrblind said...

lu berlakon ke..hebat.

GeNeRaSi MaLaYSia said...

ish ne aci cmni..g parti xajak pong..:(

farah said...

jauhnya kamu ingin terbang ya?

:P

JohnJenin said...

Tahniah di atas lamaran itu

IxoR@ said...

Kamu enjoy sayang ?

:D

sharamli said...

cam kenal je tmpat ni..hu3

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

wah..merah mak ngah tuu!

bayangkan,kalau tema kawen aku nanti merah hitam,peh,mesti bes!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA :

yeah!

tahniah!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA :

kalau ajak kamu pergi ye?

heheh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17 :

aduyai...


next time syg...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind :

err..gua pg jamuan bro~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia :


hahahhaha...


kamu lambat laling~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :


hahaha..


kalau buleh...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JohnJenin :

thanks pakcik...

pang!!

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoRa :

enjoy kak~


hahah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

kalau tak kenal..anda tipu~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

aku nak kawin serba hitam...

gothic gituw~

DramaQueen said...

HAIHHH.. kontroversi betul gambar tu.. wakakakaka....

u look so sweet wit d award dahling..

Mr. BLB said...

huh!,igtkn parti liar pa je.hehe

Anonymous said...

award apekah? wahh sonok nye dinner! mine pon theme black n red las time, i pakai cheongsam merah! heeEeee

Anonymous said...

moga berjaya dengan kuiz organologam ittewww..

Mrs Poyo said...

wah..enjoynya cik zara kita ni..weeee!

A a D i I ? said...

uuuuuuuuuuuuuuu..pewittt!! romantik sehh.. =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLinG GaL :

hehehe~

thanks a lot cayang!!

mau peluk3~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari :

hehehehe~

kamu tertipukah laling~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

honeypingu :

ahh!!

bestnya kamu!

mesti vogue gitew!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yginsaf.com:

udah buat en me syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

hahaha~

menggila aku~

LOL!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

A a D i I ? :

hahahaha~

agaklah kot?

LOL!