Monday, April 20, 2009

Aku Nak Tutup Dunia Sebelah Zara...




Keadaan tidak mengizinkan kita bersama lagi.
Keadaan tidak akan sama seperti dulu lagi sayang.
Dunia kita semakin jauh.
Adakah kita perlu akan perpisahan ini?
Aku cinta kamu, bagaimana pula dengan kamu?
Aku tidak pandai membaca hati orang.
Aduhai.

Maaf.
Aku terpaksa tutup Dunia Sebelah Zara.
Aku terpaksa tutup blog ini.
Maaf.

Kerana...
Aku ingin ke tandas...
Akan kembali selepas iklan penaja pembersihan serta kualiti air.
Maaf.

Nota Ciuman : Hidup aku dilimpahi dengan nota-bota serta kertas peperiksaan.
Hidup kamu pula? ^_____^

44 comments:

Anonymous said...

fuh lega!!!iklan upernya..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi:

hahaha~

iklan itu perlu mahal..~

Unknown said...

ha..ha.. bagus lawak you.

a.b geldofg said...

:(

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nadine :

thanks a lot AUnty!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a.b geldofg:

mapa a.b sayang?

sharamli said...

wat suspen je..hu3..
idup kita sama zara..sama..samaaaaaaaaaaa

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hehehe~

suspen itu penting!

hoyeah!

sama beb..sama..samaaaaa!!

arghh!!

nak kencing jap~

Amir' said...

ceeehhhh~~ igt btul2!

tikazack said...

zara!!!!
ko ni mmemang ah!
punye la ayat poyo nak mati..
haha

siot ah!
aku terkena.
ces. aku tak puas ati..
haha

Troisnyx said...

OMG for a moment there I thought you were closing this down ! You made me sad ! :-O

Anyhow, I've got two recent posts from my Friday night at the Alliance Francaise - it's about a film I just watched. Wanna see ?

Anonymous said...

uuu..

suspennye..haisshhhh..

xpsal2 yg bce ni sakit jiwe..hee

Anonymous said...

buat kezutan yer lalink!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AmirHaddatsa :

kamu rindu akak ke nanti amir?

hik hik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

crescent :

tak puas hati?

mari kita buka gelanggang kat sini~

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

troisnyx* :

ahh, don't worry darling..

I'm not closed this things yet~

LOL!

I already checked those..yuhfoo!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nAd.dOt :

jgn sakit jiwa nad..

cuak gua~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mie:

terkejut ke kamu syg?

heheehe~

Kapten Luffy said...

menakutkan!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy:

ahh..

ye ke?

hik hik~

Hazerin said...

Cet!!~~
Apa la kamu neh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+ :

hahaha~

jgn marah..

larik~

Tirana said...

Amboi buat suspen..ingatkan merajuk sampai nak delete blog ni...rupanya nak pergi tandas..ahahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

hehehe~

suspen..kih kih~

FARYN said...

ngade..
nanti mcm mana kita nak melucah bersama2 secara berjemaah?hahahahaha..


n ko masih utang pic lec yg kacak tu...grrrrr

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N :

hahaha~

melucah secara berjemaah...

aku suka itu..nyum3~

kawan aku sgt lembap dalam transfer gambar..dan kitorang busy nak exam..nanti aku bogelkan dia lepas exam..

DramaQueen said...

cis..brani kamu dik..
maw menutup.. ingatkan maw tutup blog ni..

rupanya iklan..

la la la.. sila cuci tangan..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL :

hahahha~

jangan risau kak..

wooott!

mrberett said...

hahaha...suspen je bace entry ni td

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrberett:

suspen itu cam hik hik~

lalallaa~

Adry said...

hahaha buat saspen jerr...


Adry @ http://www.adrysabry.com

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Adry :

saspen itu penting~

lalalala~

LOL!

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

saspen tauuuuuuuuuuuu
cubit pp die~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

Adui...

maaf sayang~

ciK LyndaWawa said...

sot kamu zara.....
hahahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana :

hahaha~

sot?

apa tu?

~ iza ~ said...

*silent reader*huhu..
tersentak jap td..
smpai tgn gatal nak bg comment..
:p

P/s: iklan rupanya...fiuhhh...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza Akmar ~ :

hehehe~

terima kasih kerana sudi baca blog zara...

hehehe~

comment jer..tak kisah gitu~

vidadarisakura said...

dupdup mai heart tadi..

cis!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

vidadarisakura:

dup dap jer?

hahaha~

Atiqah Adnan said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wat saspen je lorrr...


<3 wit luv, Qa~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tRuly tO be mYself 'Qa~:

suspen itu kacak..

apakah?

hahah~

A a D i I ? said...

haha! sabar ajer laaa.. =)

nakal ehh..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

A a D i I ? :

hahaha~

aku nakal!

yosh!