Monday, April 20, 2009

Kaca Mata Aku Hanya Untuk Bermesra Dengan Dia...


Ada orang sering bertanyakan kepada aku,
kenapa kaca mata aku harus berwarna putih bingkainya?
Nampak tidak mesra pada kulit wajahku yang agak garing ini.

:: Gambar ini tatkala aku awal Tahun 2::
Program di sebuah sekolah berasrama penuh di negeri tercinta.

Kelihatan terlalu sopan dan ayu.
Terima kasih.



::Ini Gambar Bersama Si Putih "Whitey"::

Rasa cinta yang menebal pada Sean.
Sebab itu aku hanya pakai Si Putih dalam keadaan tertentu sahaja.
Orang kata,
wajah aku adalah sesuai seperti di bawah ini.



::Abaikan sengihan yang melebar itu::

Muka budak yang berbangga menggunakan ubat gigi anjuran pengamal perubatan (baca:doktor) akibat ketagihan yang amat tinggi kepada unsur-unsur kafina (baca : caffeine).

Nota Kimia :
Kepala sedang melayang.
Jari aku tangkas meraba Sean. Kenapa Encik Enjin Carian G agak tidak membantu saat ini?
Aku perlukan jawapan.


15 comments:

farah said...

warna putih..
nampak menonjol la sayang.

haha.

ps: err, aku kehilangan kata2 selepas kekalahan MU ke atas Everton. selamat tinggal FA league..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana:

hahaha~

ayat2 menonjol itu mahal..

LOL!

ps: aku hanya mampu menangis~uhuks~

k.e.r.i. said...

siapa sean sebenarnya?
jangan kasi aku kompius untuk kali kedua.

sharamli said...

putih...
erm...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

k.e.r.i. :

Sean adalah bayi aku bang~

^__^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

ermm...

ermm..

lapar~

Anonymous said...

cutenyerrr..

ciK LyndaWawa said...

zara?bunga2 belakang tu kat mane?
or cadar?
hehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en me:

cute ke?

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana :

kat dalam bilik~

lalala~

mrblind said...

ni apahal..kerap tayang muka..nak cari jodoh ke?hahahaa

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind :

gua nak exam..tak bleh mencarut banyak2~

haha~

vidadarisakura said...

apa akan tejadi jikalau aku tidak mengabaikan senyuman lebar itu?



jawab2!!


hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

vidadarisakura:

meh2...


aku bisik kat telinga tu~

hahaha~

takky said...

muke mcm budak skola menengah lor...
awet muda nie....
^O^