Sunday, April 05, 2009

Selamat Bergraduasi Buat MLP.


http://wilkinsantana.com/blogs/media/blogs/a/graduation-cap.jpg

5 April 2009.
MLP menghadiri majlis graduasi.
Aku hanya mampu berdoa dari kejauhan semoga semuanya berjalan lancar.

Siapa MLP?
Kamu boleh tekan sini.
Aku hanya mampu tersenyum waktu ini.

*Penambahan Terkini*

Aku menerima pesanan ringkas dari MLP.

" Tali leher yang anda hadiahkan, cincin kita berdua. Saya hanya ingin memastikan sesuatu. Saya memulakan sesi pembelajaran saya dengan mengenali anda, dan saya mahu mengakhirinya dengan memori tentang anda"
*Oh ya, aku telah terjemah apa yang dia hantar*

14 comments:

orang2.. said...

adkah ak 1st???

orang2.. said...

yes!!!!!!!!!!!!!!!!!..
org kampung!!!!!!..
ak 1st time 1st!!!!!!!!!!...
yihaaAAAAA!!!!!!!!!..

Anonymous said...

moga berjalan lancar semuanyerrr.. tahniah wat MLP tewww

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

Adakah?!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

hahaha~

tahniah2!!

akhirnya anda berjaya!!

^___^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yginsaf.com :

Terima kasih en me sayang!!

Unknown said...

good that he remember that...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nadine:

Dia tidak pernah melupakan, dan zara juga takkan mampu untuk melupakannya~

^___^

Anonymous said...

tahniah!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

Terima kasih KF!

eliza said...

tahniah..tahniah.. :)

Amir' said...

haha tahniah2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza:

thanks sayang!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AmirHaddatsa :

thanks amir syg!