Wednesday, April 29, 2009

Parti Liar Di Sini Hanya Untuk Pembaca Matang




Sudahkah anda bersedia untuk menghiburkan hati?
Warna merah jambu menaikkan semangat diri?
Pandangan mata berpinar?

Teruskan membaca.

Pertempuran telah selesai.
Senyuman mesra buat doa kalian semua.
Aku cinta kalian.

Dan malam ini,
boleh aku kembali bermesra dengan Zahrin Hakimi.
Aduhai, rindu dia...



Nota kaki : Sedang mengemas kehidupan aku untuk dimasukkan ke dalam kotak.

Nota tangan : Untuk berita mengenai diri aku, sila tekan SINI.

Nota Ciuman : Untuk lebih gambar, tekan SANA.

13 comments:

sharamli said...

mahu berangkat pulang kah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

belum lagi..tapi bakal~

Yern Ain said...

hati2 d jalan!

Mrs Poyo said...

Zahrin Hakimi tu Siapa?

hohohoho...sayang kamu juga!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Y E R N ain:

TQ sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

cinta hati aku~

k.e.r.i. said...

parti liar budak u?
hahaha.
mesti ada main lalu bawah tali rendah sampai pinggang terpeleot.

Milimilo said...

wah,suda tamat pengajian..congratz :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

k.e.r.i.:

banyak buih woot!!

nyum2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

milimilo :

TQ sayang!

Adry said...

hahaha... liarrrnyaa.. hahaha... so cute.. anyway.. moga selamat dalam perjalanan...


Adry @ http://www.adrysabry.com

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Adry:

Terima kasih bro~

alahai~

vidadarisakura said...

diorang kata aku belum cukup matang.
dem!