Sunday, March 29, 2009

Aku Tiada Nafsu Ketika Ini Sayang...




Ketika ini...saat ini...
aku kehilangan nafsu untuk menulis.
Walaupun untuk diri aku sendiri, walaupun demi kamu sekalian.

B datang berjumpa aku.

"Zara, blog kamu tidak berseri. Adakah kerana si pembuat onar itu?"

Aku : Aku tidak pasti. Aku kehilangan ilham untuk mencoret.
B : Kamu cinta aku bukan?
Aku : Ya.
B : Kalau kamu cinta aku, aku pasti kamu dapat mencoretkan sesuatu.

B memberikan ciuman ke dahi aku.
Panas.
B bisikkan di telinga aku.

"Aku sudah kehilangan matahari aku, kamu mahu aku kehilangan purnama juga?"

B berlalu pergi sambil melambaikan tangannya.

12 comments:

sharamli said...

hu3...
jgn mmebuat 0nar lg...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

ahh..

aku pembuat onar ke?

pinkiss said...

sapa bilang kamu bikin onar sayang?

farah said...

jangan biarkan diri kau kehilangan purnama itu.

:)

Mrs Poyo said...

siapakah pmbuat onar itu?biar aku ganyang dia..muahahaha!!(gelak kejam)

Yern Ain said...

hye zara.

err. pmbuat onar tu x hbs2 lg eh?

u jgn la mood off just bcz of it.

myb their mentality tu yg lucah.

zara, u ptt ask him/her g taubat. lalala.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pinkiss:

puaka...


bolehkan aku gelar manusia begitu?


hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

hampir hilang syang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

aduyai..

laling udah mau mengamuk...

aww~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Y E R N ain:

kalau kenal...i dah lama suruh dia taubat sayang~


hahaha~

Amir' said...

wah! bersastera!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AmirHaddatsa :

kata nak fight kan?

hahaha~