Saturday, March 28, 2009

Aku Meninggalkan Dunia Ini Untuk Menuju Ke...




Salam Pagi Sahabat-sahabat Sekalian.
Bagaimana dengan kehidupan kalian hari ini?
Jangan cuba menikam aku tatkala aku mandi, nanti aku bertindak.

Hari ini aku keluar bercanda bersama A, R, V dan S.
Kami mahu menonton cerita ini.
Hidup yang penuh kesedihan harus ditinggalkan.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgr7OyIizpUl7KWE2SO3miGR8SK7g2yJ9abg5nf5VT-gotikNL307_9vjlcOmKaP78o4cfezlPS_tvETpLAgg5LEjqNbyBYf8pBHiaqWgXCE3wNOet7gvGo3LQpLJbGmpnYxsf_8ziyXys/s400/talentime+poster.jpg

Ya, aku mahu menonton cerita ini.
Maka, aku mempengaruhi mereka menonton bersama aku hari ini.



Aku sayang kamu semua.
Terima kasih kerana sentiasa menyokong aku.
Sebarkan cinta kamu!

22 comments:

eliza said...

helo

eliza said...

hehehehe aku first!

eliza said...

suda x mo sedih2 lagi....


gembira hari ni dan seterusnya ok syg..:)

eliza said...

eh dan 1 lagi...selamat menonton..:)

sharamli said...

mari sebarkan bersama2
hu3

A a D i I ? said...

best ka?

ikut weh!!

Adry said...

wa... ok.. balik nanti review cerita ni ek... bagitau best kerr tak...

nampak iklan cam tak best jer.. hehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com

Mr. BLB said...

ak dh tengok citer ni.best gak la.ehehe.slmt menonton:]

Biasa said...

huh... wah skodeng mandi pun tak boleh rupanya, kalau tak dibunuh terus huhu....huh kejam hehe
...ah nak tanay pendapat seior ah...aku dapat PSM penyelia Tn Haji Muslim ni...ok tak??

farah said...

selamat menonton, zara.

:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

yeah!

kamu 1st!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

hahaha..thanks laling!

citer ni best!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

best woo!

sgt syiok!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

A a D i I ? :

best woo..

moh tengok!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Adry :

owh..

best...iklan pun best tau....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari :

yup!

terima kasih!

best woo!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ritz @ Richeal Phil :

mana boleh~
ceh2..
nanti aku roger kau Ritz..

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana:

thanks laling!

Kapten Luffy said...

sapa intip ko mandi?

GeNeRaSi MaLaYSia said...

g tgk cite xajak pong...:(

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

tu peribahasa kapten...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia :

alahai dear...

mau tengok ke?