Friday, March 06, 2009

Gajah Dan Tikus




Suasana di rumah.
Bapa dan anak sedang mandi di dalam sebuah tab mandi.
Suasana nyaman serta diselangi dengan gelak tawa bapa dan anak.
Suasana sangat harmoni.

Anak tolong gosok badan bapa.
Bapa tolong gosok badan anak.
Perbualan hangat disulami senda gurauan antara mereka.

Anak dan bapa keluar dari kamar mandi.
Masih bergurau senda sambil mengeluarkan perbualan begini:

Anak : Gajah…Gajah…
Bapa : Tikus…Tikus…
Anak dan Bapa : Gajah…Gajah…Tikus…Tikus…

Ibu di bilik sebelah menunjukkan muka yang meluat.

Adakah kamu merasakan aku bersikap lucah lagi?
Itu hanya salah satu episod kartun kegemaran aku.
Kamu tidak percaya?
Sudahlah.

Sumpah, kamu buat aku ketawa.

Nota : Kartun tersebut antara kartun kegemaran aku. Cakera keras aku hampir dipenuhi olehnya.

14 comments:

Adam said...

zara tengok katun lucah? waaaaaa~ :p

zamdotcom said...

haha ^^
kalo org yg xpaham boleh jd double meaning..keh keh..
kelakar la awak ni...



p/s: suka dgr joke

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

yg pasti, gajah tu tomey :D

FARYN said...

aku nak katakan, HEBAT...
ahahahahaha

Anonymous said...

haha... itu kartun sinchan... hahha... mmg kelucahan pon... hhee

addyaholix said...

gajah gajah, tikus tikus.

Anonymous said...

Wah... banyaknye blogs anak didik saya ni....

Ooo... got lots of free time ye?...

So dah grad belum?.. I am coming back mid march ni... to be exact, next week will be back,... it seems like yesterday that we pow Miss Narina at Pizza Hut JJ taman U... hahahhahaha

How time flies.... sudah tua rupanya mereka - refering to u all la.. I am still young as you can see me....

I have my blog too... i will not let you know and there is no way that u will find it.... muahahhahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Dakjaat™:

hahaha..

aku percaya kau pun tengok..=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

z@md0tc0m ^^ :

hahaha~

its a cartoon anyway..

hehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehehe..

memang tomey pown~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N :

hehehe...

terima kasih...

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AHMADSUFI6177 :

hehehe..

tahu pun kamu...=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

hehehe...

gajah2~

tikus2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anonymous AKA Miss DJ!

aiceh!!

miss hadijah!

aiceh2!!

nak balik?

meh meroyan meh!!