Tuesday, March 24, 2009

Wabak Pertama Zara : Aku Buat Kerana Gembira




Aku cuba untuk berlagak suci daripada wabak.

Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada beberapa rakan maya di dunia blog ini.
Terima kasih kerana anda semua tidak kisah jika aku menjerit - jerit (dalam bentuk tulisan),
untuk menyatakan aku adalah manusia pertama yang komen di situ.

Itu suatu kepuasan buat aku.
Aku gembira bila jadi manusia pertama yang komen.
Bukan bermakna aku gila kuasa, sebab kuasa aku adalah terhad.
Aku selalu kalah pada hari dan waktu tertentu.
Aku kena hadiri kelas.



Lagi gambaran aku yang sayang kepada kamu semua.

Terima kasih buat penulis - penulis blog seperti Belle, Pinkiss, Faryn yang menerima aku menjerit-jerit di blog kamu. Aku temui kebahagiaan dengan cara itu.
Kamu membuatkan aku mengenali sisi dunia yang lain mengenai persahabatan.
Walaupun hanya di dunia maya.

Di samping itu, aku menemui pelbagai jenis penulis blog yang lain.
Kalau mereka menerima cara ini,
aku mahu daftarkan sebagai tanda perdagangan di dunia blog.
(Aku kurang normal)

Terima kasih.
Pada pendapat kamu, wajarkah aku teruskan penyebaran wabak ini?



Sila makan sedikit biskut selepas kamu menjawab soalan di atas.
Aku cinta kamu semua.

36 comments:

pinkiss said...

Yeay! aku 1st!

pinkiss said...

Ahaha.. zara aku tak kisah pun ko nak buat apa dalam blog aku. Nak tinggal situ pun boley..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pinkiss :

Tahniah2..

hahaha..kau menang di pagi hari ini!

phewitt!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pinkiss :

hehehe..time kaceh!

=)

aku kan suka berlegar2 di sana sini~

orang2.. said...

alaaaa...
ak lmbat bpe mnit je pn..
cis btul..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

hahaha~

takpe2...

ko cuba lagi untuk next entry...

aku bagi hint waktu mau?

area2 lepas waktu pejabat...=)

zahidah dihaz said...

xkisah la zara. asalkan kamu bahagia. terima kasih untuk biskut itu. cinta kamu juga. hehehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17:

hahaha~
kamu juga yang menjawab soalan..
sayang kamu juga!
peluk2~

Mrs Poyo said...

Aku jgak tidak normal zara..sebarkanlah wabakmu itu..aku gumbira dgnnya..ngeh..ngeh..ngeh..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

alamak owg ke 10 ni komen.. huwaaaaaaaaaaaaaa.. naj jd owg 1st gak

Kapten Luffy said...

aku lambat jugak

mrblind said...

peh..gua no berapa ni..

CikYana(",) said...

alahai sayang
cik yana lmbt komen la
whatever it is
sayang u la zara
mwahhhhhhhhhhhhh

farah said...

aku mahu makan biskut itu tanpa menjawab persoalan kamu..

boleh kan sayang?

:P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

hahaha~

thanks syg!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miss lolly a.k.a luvfareda :

akan ada post petang nih~

berlumba lah syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy:

hehehe..takpe2..

cuba lagi

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind:

huhuhu~

takpe bro!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ikYana(",) :

hahaha~

Takpe sayang!

jemput2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

boleh laling!!

=)

eliza said...

alamak...adakah aku org paling last?

lavidalabelle said...

haish aku selalu kalah ;p

well, i dont mind at all lahling. bukan ke itu 'kemesraan di alam blog'. meriah lagi gitu kan.

yg tak suka tu. dah pergi duduk belakang surau. lalala....

Hidup KOKA said...

eh... dah nomor berapa ni?

orang2.. said...

lpas wktu pej?.
hmmm...

skg xabis lg eh?..
dh pkul 4 dh pn..
cpt la..

~~btul ke pej abis kkul 4??.....

kEy said...

heheh~ best kan jd 0rg first? xyah pk2 k0men 0rg lain sme ke tak ngan kite, lalalal~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza:

tidak sayang~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle :

hahaha~

sebab itu aku sangat sayang kamu belle!

cium2!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA :

err...ntahlah~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

nih pejabat mana pulak habis pukul 4 nih?

pang!!

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy:

hahaha~

aku setuju laling!!

A a D i I ? said...

sebar je lah wabak ko tuh.
aku tak kesah pon.

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

A a D i I ? :

Yeah!!

aku cinta kamu!!

orang2.. said...

pejabat ttup kul 5 eh??..
ak bkn org pej pn..
huhuhu...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

hahaha~

kamu nih..dush3~

orang2.. said...

btul la...
dh xigt dh mak ak blik umah kul bpa..
dh lma sgt xblik umah..

=(

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

aduyai...

ciannya...

nanti study week..balik eks?