Sunday, March 29, 2009

Encik A, Kamu Masih Yang Terbaik Sayang...



::Expansions and Contractions ; Hanya Satu Kitaran::
http://satuinterval.blogspot.com/

Encik A adalah antara penulis blog yang menjadi teman rapat aku.
Sesuatu dalam diri dia buat aku tertarik kepada dia.
Lupakan tentang paras rupa kerana aku tidak akan menilai seseorang itu berdasarkan luaran mereka. Sumpah, aku tidak begitu.

Encik A penulis blog yang menghadapi kesukaran untuk tidur.
Itu di dunia dia yang dulu dan aku sentiasa menunggu dia menulis lagi.
Dia adalah antara penulis blog yang boleh menghubungi aku menerusi telefon genggam.
Walaupun hanya menggunakan pesanan ringkas,
dia antara penulis blog yang mempunyai pemikiran yang buat aku kagum.

Terima kasih Encik Akram kerana menjadi sahabat di alam blog dan juga di dunia realiti itu sendiri. Terima kasih atas sokongan kamu terhadap aku.

Oh ya, kamu juga boleh melawat dia di rumah barunya seperti di atas.
Dia bisa menulis dalam bahasa yang kamu mudah untuk memahami.

6 comments:

sharamli said...

encik C ada x?
hik3

addyaholix said...

saya ingat saya tadi. baru ingat nak jatuh cinta.
cancel lah. haha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

ada...

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

kamu kan cinta LJ sahaja...

^^

أكرم حسني said...

merah padam

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a Q r a m :

hahaha~

jangan begitu sayang~