Monday, March 30, 2009

Terima Kasih Tuan Nanako




Aku menerima pesanan elektronik lagi.
Dari Tuan Nanako.

"Zara, terima kasih kerana menjawab soalan-soalan yang saya kemukakan. Saya sangka anda akan memadam pesanan tersebut kerana saya akui, pesanan tersebut agak menyesakkan minda untuk menjawabnya. Setelah bepergian selama beberapa hari, nampaknya, ada lagi seorang pembaca yang muncul dengan berani di "Kalam Pencinta" dunia anda. Syabas buat dia, syabas juga buat anda.

Zara, anda telah mengajak manusia berfikir. Anda telah menguji kami untuk memikirkan makna disebalik kata-kata yang anda coretkan. Saya harus akui, jika kita membawa dengan memikirkan sesuatu yang tidak begitu baik, akhirnya kita sendiri yang akan kecewa. Itu yang saya rasakan sebelum ini.

Jadi, apa yang saya lakukan? Saya membaca dengan penuh kesedaran serta cuba mencari rahsia yang tersirat di balik kata-kata anda. Seperti dalam pos anda hujung minggu ini,
"kalau mahu buang air besar, sila cuci"
anda menyindir di dalam diam, kata-kata yang sungguh tajam,
hanya orang tertentu yang bisa mentafsirkannya.

Zara, teruskan menulis kerana anda membawa perubahan dalam tulisan anda.
Walaupun anda dicerca serta dihina, seperti yang anda ingatkan pada semua,
ini dunia anda."



***************************************************************

Terima kasih Tuan Nanako.
Sekurang-kurangnya kata-kata anda membuatkan aku merasa lega.
Terima kasih buat sahabat-sahabat dunia pencinta aku.



18 comments:

Hidup KOKA said...

Hellooooooooooo..........

Hidup KOKA said...

Yeeeeaaaaahhhh...... aku first!!!

Yes, Zara... teruskan menulis! Pedulikan apa orang lain kata!!!! Janji kita bahagia!!!!!

eliza said...

alhamdulillah... dah ok kan.. :)

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

see..




:) cheers.

farah said...

usah bersedih lagi sayang.

:)

mrblind said...

tengok..ada juga yang menyokong lu..bukan semua nak hentam lu ..

Kapten Luffy said...

sapalah mr nanako

kEy said...

yeah...itu yg kite mau...ehhe~

orang2.. said...

ala...
bila ak nk 1st ni??..
aish...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA:

helllloooooo!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA:

hahaha~

tahniah!!

^_^

baik!aku menerima cabaran dengan senyuman!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

aku rasa ok kot?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu.:

saw....



chills!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

baik darling!



peluk2!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind :

dia pernah kutuk gua jugak bro~

huhuhu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

nda tau~

huhuhu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

hahahaha~


kalaulah itu yg kita mahu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

jgn risau syg~

masamu akan tiba~