Wednesday, March 11, 2009

Bertandinglah Sayangku...


Pertandingan Terbuka Untuk Semua.
(Warganegara Malaysia sahaja)



Untuk pembaca blog Bahasa Pertama dan Kedua aku,
anda amat dialu-alukan untuk menyertai pertandingan ini.

1 x Hadiah Utama :
Buku di atas

1 x Hadiah Saguhati

Sila pilih antara dua blog peribadi aku.
Maksudnya yang aku tulis tanpa bergandingan dengan sesiapa.

+ Dunia Sebelah Zara +

+ Journey That Never Ends +


Sila pilih salah satu dan berikan sebab mengapa anda membaca blog itu.

Hantarkan penyertaan anda ke :

beckham_shafaza@yahoo.com

sebelum 16hb Mac 2009.

Jangan lupa, tuliskan subjek di email itu sebagai mana berikut :

ZARA, SAYA PEMBACA KAMU!



Nota : Sila tinggalkan komen jika kamu telah menghantar penyertaan kamu.
Terima kasih sayang!
Sila baca di sini juga.

17 comments:

apisz said...

hadiahnya ape?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

apisz:

Hadiahnya untuk pemenang pertama adalah buku itu...

dan 1 hadiah sagu hati..=)

kEy said...

hehehee~! c0nteSt l0r....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy:

hahaha..

join key..=p

fezaL Mohd said...

cm menarikkkk/ ;)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

fezaL Mohd :

kalau menarik...

mari sertai ya?

=)

addyaholix said...

kalau hadiahnya liyana jasmay, pasti saya dah hantar penyertaan =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

tinggi citarasa cik abang kita ni..

boleh ke ku rebut L.J untuk cik abang?

hehehe~

apisz said...

saguhati dpt ape?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

apisz :

saguhati?

ermm..belum pasti...

nak tengok sapa yang menang dulu.

dapat hati saya boleh?

hahaha~

apisz said...

errkk..aku sudah cukup koata 4 la....

zahidah dihaz said...

i nak join n dah sent

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

apisz:

amvoi...

jual mahal gitew!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17 :

thanks darling!

ai dah dapat penyertaan kamu..

messyremo said...

lor...
de contest...
igt nk masuk tapi mnggu ni sibuk sket la...

antar lambat buleh?


hahaha...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo:

lambat tu bila sayang?

acap2405 said...

aduhai..
terlepas sudaa..
tarikh sebelum tuh saya buat apa yer.?
=.="