Wednesday, January 27, 2010

Aku Mahu Senyap Dan Duduk Diam.




Diam.
Duduk.
Baring.
Terlentang.
Kejang.
Berguling.
Berpaling.

Aku susun lipatan kaki.
Aku aturkan pergerakan sisi.
Tegak, kemas dan megah berdiri.
Siap dicuci dengan nilai mata hati.

Aku benci mahu membunuh lagi.
Sebab aku bukan lagi pembunuh upahan yang nakal.
Aku sudah disalut dengan tepung jingga dan kemerahan.
Senyum.
Sepi.
Tolak ke tepi.

Muka ukir senyuman.
Bibir tarik-tarik paksa otot senyum mesra.
Gigi atur rapi walaupun mahu dikejap-kejap geram.
Nakal.
Geram.
Tembam.
Peluk.
Si manis perang di sudut ranjang.

Zara : Saya tidak mahu orang lain, saya hanya mahu kamu. ( baca : I want nobody, nobody but you). Gila sungguh aku hari ini.

13 comments:

ariff said...

jangan gila banyak sangat ye.. :D

Off topic:
Nice template~
Lama tak datang sini, busy kerana exam still belum habis. Ade lagi satu paper.

epalejau said...

i want nobody too..
nobody but u.
only u..
:)

ape2 jer said...

senyum senyumm senyummm dan terus senyummmm :)

zino said...

nampak macam ada konflik dalaman betul ke? hehe

Naz said...

dinda ada license to kill? ganas... :p

oranglidi said...

erk..

hariz said...

macam best je jadi pembunuh yang nakal ;D

Dak Wan® said...

Pembunuh nakal atau pembunuh yang nakal eh? Hehehe

Anonymous said...

mmg perempuan kalis peluru :)
padu !!!

Anonymous said...

aku pon mahu membunuh

Anonymous said...

hope u fine !

hans said...

hahaha
nobody nobody

Unknown said...

I want nobody, nobody but you :)