Friday, March 19, 2010

Empat Daun Semanggi - Entah Kenapa Aku Mahukan Ia Saat Ini.


Salam semua.
Aku menulis sambil memujuk hati untuk lebih kuat.
Tabah Zara, persaingan hanya akan buat kamu lebih hebat.
Kutukan akan buat kamu lebih kuat.
Diam, duduk berlipat.
Cepat.

Legasi Cinta Alisia Bab 5 sudah muncul dengan jayanya.
Betapa hanya Yang Maha Esa tahu aku sudah boleh menarik nafas lega.
Tersekat, menggelupur, tapi itu biar aku rasa.
Sengsara dan air mata.
Itu juraian kasih yang aku damba.
Sakit aku tahan, aku telan semua.



Entah kenapa aku mahukan ini.
4-daun semanggi.
Jangan tanya kenapa aku mahukan benda yang tidak pasti.
Ada rasa yang sedang mati.

Tenaga aku sedang disedut pergi.
Nyawa aku mengalami evolusi.
Aku mahu diam sendiri.

Zara : Aku hilang lagi.

15 comments:

Wawan Saini said...

daun apakah itu cikgu??
winks..

Anonymous said...

aku tunggu kemunculannya. jgn putus asa

FTN said...

oo daun tu namanya semanggi ek?
dulu cikgu alam dan manusia tak ajar kut...hehehehe :D

Meowwwww said...

Meowwwww

NAZ said...

takkan melayu hilang di dunia. tetiba jer. zara u melayu kan? hahahaha

Anonymous said...

Orang macam kau layak menulis di Aksara tu ke? tulisan kau macam sampah. tak layak la menulis novel.novel kau bau busuk, tak selari pun dengan gambar bunga ros merah kat cover tu. berhenti tulis macam ko bagus sangat.

sampah je semua tu. kau ingat kau layak ke tulis novel macam tu?takde kelas la wei.

apa yg ko nak buktikan?blog ko macam bangang.tak tau kenapa ada org lagi nak baca, nak follow semua, mesti dorang pon takde life macam ko.

Pelukan, ciuman, kimia serta pendidikan memang sentiasa buat adrenalin aku teruja. Oh, aku hanya mahukan punggung yang kecil sahaja. selekeh la ko tulis camni. bontot ko besar sangat ke?

TMUkmkd said...

anony tak hebat mana rupanya kau :D
berselindung disebalik anony
tiada identiti.
tak berani

aku tak baca pun novel dia.
tapi aku tak pula kutuk?

haha
orang tak berani hanya reti berkata di belakang anony

Pais Mais said...

hahah.. Anonymous mcm tikus? jom gelak dia ramai2!! hahahahahahahahahaha

NAA said...

anoynymous..

haha...

ko lagi macam sampah...apa kelas ko tulis komen tapi tak letak nama?? takut kena saman ke? haha..

komen ko lagi macam sampah. tade nilai pun. seba tade nama ko.

haha..

kalo berani letak la nama.

aku nak suruh kak zara saman ko. paling koman ko kena ludah jer.

Aksara Keraian™ said...

lahirnya seorang pengecut bergelar tanpa nama!

T@sh Sch@ said...

erm ..
nak baca lah novel zara ni
dapat tentangan nampaknya..
mesti kes cemburu dgn kehebatan penulisan mu zara ....

hebat atau tidak ...
tentangan itu membuat kan scha teringin mengetahui isi kandungannya .. TQ anony ...

;)

FTN said...

si anony di atas tu>

mungkin dia kehilangan IC. tiada nama. penakut pula tu.

kesian.

zixol said...

inikah yg dinamakan clover leaf??

baru hari ni aku tau name malayu daunnih,,,

Hazrey said...

Potong stim lah. Anon, punggung kecik tak bestlah. Biasanya punggung kecik orang lelaki jek. Besarlah best. Sap sap soi. Kitaorg mmg takde life sebab tu kat sini, haaa bila kau tinggalkan komen kat sini, kau pun takde life. Eleh jangan tipu ehh, tipu dosa tau, nanti mak kita marahhh.

Kau marah ehh? Kau dambakan perhatian kan? Meh meh sini meh kita main masak masak jom. Assalamualaikummmmm, tak jawab dosaaaaaa

Adziim said...

Blog aku ada lucky clover itu..pergilah ambil.
haha~