Monday, March 15, 2010

Pendedahan Eksklusif : Lelaki Di Kepala Blog Adalah Pemilik Sarkas Yang Berjaya. Teman Tapi Mesra Bagi Pemilik Dunia Sebelah Zara.


Salam semua.
Terima kasih kerana masih bersama menjenguk Dunia Sebelah Zara.
Minggu ini aku menjangkakan menerima ulasan-ulasan peribadi tentang Legasi Cinta Alisia.
Rupa-rupanya banyak pula yang bertanya tentang lelaki yang bersembunyi di kerusi panjang hijau.

Hembus nafas sambil ketawa.
Nah, bukankah sudah diterangkan dia adalah lelaki istimewa yang bekerja sebagai pemilik sarkas berjaya?
Masih tidak percaya?
Aku tunjukkan buktinya.

Tidak.
Yang pastinya dia tiada dalam gambar itu.
Tapi dia pemiliknya.

Memandangkan pesanan ringkas yang aku kirimkan ke Newcastle Upon Tyne sudah berbalas, jadi sila jangan asak peti masuk aku di lordzarasean87[@]gmail[dot]com itu sampai pecah dengan soalan tentang kepala blog aku ya?

Helmi,Zara,Green 
Couch,Love,Friendship,Blog,Circus
::Kepala blog yang comel dan ceria::

Pemilik sarkas adalah seorang penulis blog yang comel dan kurus.
Perkenalan di dalam dunia maya menjadikan kami teman yang mesra.
Sungguh, dengan dia aku boleh berkongsi rahsia tentang indahnya alam pawana ini.
Kalau ada masalah, tentu sahaja boleh disandarkan pada dia.

Senyum.
Pemilik sarkas memang bisa buat aku ketawa.
Nah, kamu sudah lihat bukti hari itu kan?


Pesanan ringkas aku sudah berbalas.
Sumpah.
Memang buat aku tersenyum dan ketawa sendirian.
Terselit rasa bahagia juga.
Pemilik sarkas, cepat pulang!
Aku tunggu kamu dengan tabah.

Jangan pula ada yang menebak, mana pula alamat blog dia.
Nanti aku gigit kamu semua.
Ketawa.


Harapan aku agar kalian berpuas hati dengan jawapan.
Jangan terjah-terjah nakal lagi ya?
Buat yang tinggalkan komen beserta carutan tentang hodohnya aku dalam gambar di atas, maaf, aku padam sahaja. Malas mahu layan coretan gila.

*******

Mengenai Legasi Cinta Alisia yang kini masuk bab empat, aku mohon pandangan kamu semua apa yang perlu diperbaiki secara halusnya. Ada yang sudah mengutarakan pandangan di fragmen novel, tapi ada juga yang selesa menghantar ke surat elektronik aku. Aduhai kalian, sokonglah aku ya?

Senyum.
Aku mahu menyulam mimpi bahagia.
Mahu hidar semua rengsa.
Mahu jalin rasa cinta.
Ketawa.

Zara : Sudah mula menulis Bab Lima. Harus berhenti untuk upacara maraton malam Isnin,

15 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

ooo...teman tapi mesra ke..?
ingatkan...
hmmm.`

saya sedang ikuti cerita Legasi Cinta Alisia tuh..
tak tahu nak komen ape sebab best je cite tuh..

wanita mutalib said...

:)

bahagia :)

Aidi-Safuan said...

wah..penuh dengan kontroversi betul la entry nih. adakah zara sengaja menimbulkan lagi gossip? waahahhahaha.... :)

ami auni n auji said...

ehehee.. comel nyer dia.. helmi ek nm dia.. ahahahahak.. maafkan daku.. mataku tidak boleh lepas melihat sebuah keindahan ciptaan Allah swt

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

kontroversi yg cumel.. hehe

hans said...

jgn sedih la zara sebab xmenang sara liona

hans said...

p/s : jgn lupa teka 4 gambar dekat entry blog den tu

aku dah click nuff digi ko

zulaikha said...

semoga bahagia sis zara =)

rajin cik zara edit gambar ye.. heheh

[z@ck] said...

wah..chinese look..
i loike..
hahaha

Anonymous said...

wahh..sudah berteman kamu ya..
hepy3..

kamu gelar dia si.....apa pula ya?
hurmm...lalala..

Anonymous said...

setakat ni best...tp ayat gempak..perlu pemahaman yg tinggi

Anonymous said...

This is Helmi from the bogus circus right?

what's your relationship with him?

couple?

pardon me, but he's mine. and I do hope u can remove your blog header that have his photo there. it's freaking annoying bitch!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

To All : I love you fellas!

To Anonymous :

Jealous?
Do I seems care?
Nope.
FYI, he totally don't mind I put his photo there. And hell yeah, he make the banner for me, so, why you need to blow up your anger here?

You just make me laugh.
Seriously.
Our relationship?
Better ask him personally (if & only if you know him in reality too!)

Till then, thanks for coming to my blog. Feel such an honor. =]

Anonymous said...

Cause I know him well before you do bitch!

Stupid stuff that you wrote about him, and yet, you pretend like you know him so well. In your dream. I thought you can't write in English while you keep writing in BM. Seems you're not a moron, so, remove the header a.s.a.p.!

Annoying!
No need to mention about your thankful because I went here and went again just to remind you about this matter. Put a mirror in front your face before you wrote about someone's else boyfriend. Totally embarrassing you.

Sha-na.Szied said...

assalamualaikum pembuka bicara'

salam ziarah dr saya.. fez time dtg sini
kerana tajuk entry ini..

walaupun TTM, saya harap tuan blog sentiasa heppi :D

muke kamu cm fren saya la ..

WTE, aninomus ni..?
sabar eh zara :D