Monday, November 22, 2010

Kadangkala Terlampau Jujur Mengundang Duka - Tiada Lagi Ketawa Riang


Awak.
Itu kali pertama mendengar ketawa riang.
Adakah itu akan jadi kali terakhir juga?
Entah.

Senyum pahit.
Sakitnya awak.
Saya rasa benci dengan diri sendiri.
Sakit hati.

http://img.tehcpeng.net/2009/Y2S1_DanboStudies.jpg
[Gambar : Adakah menulis surat adalah cara terakhir saya perlu buat?]

Telefon masih senyap.
Tiada balasan yang diterima.
Letak hujung katil.
Tidak mahu gantung harapan.
Senyum.

Awak.
Mahu dengar suara awak lagi.
Walaupun ia untuk kali terakhir.
Maaf awak.
Maaf.

Senyum kelat.
Awak hidup baik-baik.
Sila jaga diri awak.
Itu sahaja.

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/3461707/tumblr_l6m82uoX771qbplkbo1_500_large.jpg?1282282683
[Gambar : Ya, ini jalan terakhir bila saya tak mahu fikir apa-apa lagi]

Nota Kaki :
1. Buat N.A. yang kononnya suka bercakap secara dalaman, maaf, saya tak boleh menerima peniruan awak yang sangat buat saya jijik dengan sebarang bentuk plagiat.
2. Nakama ada masalah, tapi dia enggan cerita. Sedih.
3. Kembar sibuk dengan permainan komputer. 

Zara : Aku ketawa kuat bila orang dengan senang hati mengambil kerja orang lain dan mendakwa itu hasil tulisan mereka. Kamu adalah penjenayah maya yang keji. Sangat keji.

7 comments:

takky said...

hav a sweet dream with ur beloved...
that u r always waiting

noorafzan.blogspot.com said...

uik,sape plagiat lak ni zara..
huhu~

mknace unlimited said...

:) :) :)

Mrs Nurul said...

DGN SAPE LAK KO BERASMARA DANA NI NYAHHH

Anonymous said...

i think i know who she is..smalam terjumpa one of diz blog kat kelab blogger tegar malaya..cara penulisan sama...gambar pun pkai org kotak..adakah dia orngnya?

suffer8zine said...

adehhh mcm2

Terkini : Bukan untuk wanita sahaja

Anonymous said...

hehe ;)
JOM BACE ENTRY BARU
"Kelebihan Ayat Ruqyah"