Monday, September 14, 2009

Keinginan Membunuh Memuncak - Jangan Cari Jika Tiada Ciri Tersendiri Dan Jawapan Buat Mimi


Oh, sila keluar dari hidup aku.
Sila keluar.
Sila keluar.

Tiba-tiba keinginan untuk membunuh memuncak. Terlalu tinggi sehingga aku terpaksa belajar mengawal diri sekali lagi. Nafsu membunuh aku tahan dengan menyiapkan kek dari pagi tadi. Sudah tiga jenis, tapi api kemarahan semakin membakar diri.

http://i105.photobucket.com/albums/m231/funis4fun/Nice%20Weekend%20Stuff/killer_weekend.jpg
*Gambar penghargaan di SINI*

Oh, jangan pernah melaungkan ciri yang tiada pada aku kalau kamu hanya mahu menonjolkan diri. Aku berasa jelik secara tiba-tiba. Bukan dengan kamu tetapi dengan diri sendiri. Keinginan aku untuk keluar membunuh semakin meningkat dan kamu tidak akan pernah mengerti kesengsaraan ini. Kamu tidak akan pernah mahu tahu bagaimana kesakitan yang aku alami. Kalau pun kamu mahu meletakkan hidung tinggi di udara, jangan pernah panggil aku sebagai seorang sahabat dan kemudian ketawa.

Secebis nota buat pembaca yang bernama Mimi yang menghantarkan surat elektronik kepada aku.

"Apakah hadiah terbaik untuk lelaki yang kita kahwini?"

Pertama sekali, maaf kerana aku belum pernah bernikah sebelum ini dan mungkin juga impian itu terlampau jauh untuk digapai buat masa ini. Kedua, emosi yang tiba-tiba menjadi teruk dengan wujudnya manusia yang membuat aku jelik dengan diri sendiri atas perbuatan dia, membuatkan otak aku kurang berfungsi secara waras. Maaf Mimi, tapi Zara merasakan ini mungkin hadiah yang agak baik.

http://www.coolpersonalisedgifts.co.uk/images/products/named%20vimages/Boxers%20Right%20Leg.jpg
*Gambar penghargaan di SINI*

Zara : Sedang mengawal keinginan membunuh.

62 comments:

imHepPie said...

iskk..hengatkan daku adala mimi itu..hik3..terprasan lak

Unknown said...

siapa insan yang membuat kamu rasa mahu membunuh cik zara oik...

Nyamuk kah???

ingin juga aku lihat posting akan dtg...gambar hiasan mu...

Adalah mangsa pembunuhan kamu zara...


heheheh

Unknown said...

oooo..jangan sampai membunuh zara..sabo sabo..

nasib baik kat last tuh ko berkata 'sedang mengawal keinginan membunuh'..

tapi siapakah mimi itu?(sibuk je ashie nak tau..ahah)

zan xray said...

syok garu kepala, garu lutut dan siku masa baca entry mu dik. kemudian baca lagi... haha.
apa kaitan seluar tu .. garu lagi kat.... haishhhh..
selamat buat kuih raya yang keberapa tah.. sabar ek

cheryna zamrinor said...

1st time bukak blog org dia kata nak membunuh...huh...rasa a bit intimidated dan sangat takut bila mula2 membaca td.

tp dalam pada nak membunuh, anda sangat kreatif. masih boleh bakar kek dan boleh fikirkan hadiah kiut utk suami walaupon anda masih belum berkahwin!

good job...macam nieh sha pun rasa mau membunuh juga. kalau boleh tambah productivity, apa salahnya kan?

AiE bAhRi said...

Itukah hadiah cuteny zara?

Mmmg kamu chumel..Pandai pilih hadiah untuk bakal suami kamu..=)

wanita mutalib said...

owh dek zara ~
kenapa nie??

jgn sampai membunuh ya ^_^

lumut said...

sabar zara sabar..
jangan bunug kek2 tuh sudah la..hehe

adiah boxer?haha..
harap mimi berpuas ati dgn jwpn tuh.

salam lebaran.

Tekkaus said...

Tak baik membunuh waktu puasa ini tahu! Kena bersabar zara! Banyak banyak sabar! :p

lara aisya said...

selamat membunuh zara....mungkin lebih sesuai kamu bunuh si kerdil yang berterbangan @ si kecil yang mencuri gula..

intanurulfateha said...

.cheh
.saspen je ;p

.hikss suke adiah tu! :D

sharamli said...

jgn jadik pembunuh..

Anonymous said...

hahahha.......

boxer !!!

myQza said...

x menahan hadiah tu!!!

Unknown said...

nak bagi boxer...
confirm lelaki tu terharu...

apan lee said...

boxer!!
terbaik arr.
haha.
btw chill okay.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

erk! mmm...cuba memahami...

lel said...

zaraaaa!!

Beruwang said...

he he he boxer akuuu

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

imHepPie :

hehehe~

nama je sama syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cintaAnna :

hahaha~

nanti akan ku buat~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023:

mimi itu pembaca senyap juga~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray:

hahaha~

garu mana bang?

mau kena pang ke?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cHeRyNa PiReS:

hahaha~

harus Sha~

mengawal kemarahan~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AiE bAhRi:

err..bukan suamiku bang~

bukan~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu:

err..belum lagi kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

{lumut} :

hehehe~

sayang kamu sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tekkaus :

hehehe~

masih bersabar ni bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ms ct :

hahaha~

mungkin juga kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~♥ cik intan® :

hehehe~

suspen itu indah~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

pesanan penaja ke Sha?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

nampak best rasanya~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sI tEDI :

hahaha~

dak utih tak boleh pakai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ries Lee:

hahaha~

ye ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

arque :

hahaha~

sure, thanks beb!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehehe~

baik Nuar!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Noorlaila Mohamed Nor :

laila comel!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ber_uwang:

alamak~

sama ke?

hahaha~

farah said...

hadiah yang menarik utk si suami.

:D

en_me said...

suar kontot tewww.. ammvoiii

p/s: thanx zara, me dh dapat hadiah n kad raya kamoooo..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

hahhaa~

nanti kalau ada suami~ harus aku bagi~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

Oho~

sudah dapat ke?

hehehe~

harap en me suka~

Mrs Poyo said...

kalo Ceq..bnuh ja..heeee!

Anonymous said...

wow!boxer!

mmg sexy!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

hang memang ganaih~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

hahaha~

belikan Mr. KE kak~

hidayah said...

huh~

kamo ni macam2x sehhh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah:

hahaha~

macam2 kah aku?

Dookie said...

kehkehkeh... best tu heheh... hadiah tu nak diberi ke hehe...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Dookie :

nanti aku pk~

hahaha~

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wuishh...cekcinya...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a.z.r.i.n.a.03.07:

hahaha~

cekci ke kak?

ihiks~

rAtu saLju™ said...

jap2...aku nak cll polis dlu...hehehe

zan xray said...

nak aku suka di pang .garu tang...haha.. kau memang nakal jugak yer tapi baik hati

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

rAtu saLju™ :

cepat~

laju2~

hahhaa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

hahaha~

aku mungkin begitu bang~

ringo said...

berilah boxer yang dikait sendiri menggunakan jerami.haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ringo :

nanti gua try buat~

hahha~

messyremo said...

hehe~~

takkan suami kamu asek dapat boxer je dari kamu zara?hehe

takde adiah lain ke...hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

eh ada~

ni jawapan aku untuk mimi lah omar~

naz said...

hohohoh! cool boxer! spongebob nye boxer ar bagi.

"Perkahwinan adalah cara menghalalkan zina." — Dina Zaman

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

naz :

hehehe~

spongebob punya mana buleh sayang~

hahaha~