Wednesday, September 30, 2009

Dalam Hati Aku Ada Kamu. Kamu Penanam Bunga Di Jiwa Aku.


Kadang-kadang kamu bising tengok aku degil, nakal.
Kadang-kadang kamu fikir aku bakal mencari yang lain.
Kamu kata kamu takut aku hilang pada dia.
Tapi kamu perlu tahu, dalam hati aku hanya ada kamu.


Kamu takut aku menoleh pada kenangan lalu.
Kamu perlu tahu, kalau pun aku menoleh ke belakang, aku hanya mahu mempelajari sesuatu.
Bukan untuk menagih cinta dia dan menyuburkan kenangan lama.


Kalaulah kamu boleh lihat hati aku.
Kalaulah cukup lagu-lagu yang aku dendangkan buat kamu tahu malam tadi.
Aku harap kamu sedar apa yang aku maksudkan.





Terima kasih kamu.
Terima kasih buat kamu kerana menerima aku.



Zara : Sedang dalam keadaan emosi yang kuat dan gembira.



68 comments:

faqhrule said...

wahh cinta berbunga ya?

lumut said...

aku suke keyakinan kamu terhadap cinta dia..tersenyumlah zara!

.ieLah. said...

tumpang gembira untuk kamu syg!!

et said...

suke kalu org laen pun suke..suke2..^^

niesz said...

nice la ayat ni..
be happy ek..

Anonymous said...

waa kwn ku dilamun asmaralah feh !!!!

PuanPepel said...

feeewwiittt~!!!!!! sukew mlihat kgumbiraan itu...

Unknown said...

Wah..sungguh romantis

=)

JIMMY ASMARA said...

gua dah kembali..

jom clubbing!

sharamli said...

sure ke gembira ni..mcm x je....

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

oh tumpang bahagia...kemain lagu latar...hihihi =D

wanita mutalib said...

dek zara ~

kenapa kakak di banned dari meninggalkan komen di CB kamoo?

kenapa kamoo dah lama tak menjengok kakak?

owh sedehnya..

lel said...

zara, pinjamkan daku emosi kamu yg kuat dan kegembiraan itu

pinjamkan daku boifren kamu jugak
hee :p

cheryna zamrinor said...

hihi...sangat cantik gambo itu.
dan rasa sangat romantiknye anda.
boleh pinjam otak yang bahagian jiwang tuh tak?:)

apan lee said...

gambar itu buat aku tersenyum.
hihi. ;P

[z@ck] said...

bunga bunga cinta...
=)

myQza said...

untuk kamu.. jagalah hati itu sebaik mungkin

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

faqhrule:

ah, mungkin juga~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

{lumut}:

aku harap itu aku mampu sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah. :

terima kasih sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

et :

terima kasih sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

niesz:

tQ syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Uruchimaru @ kf:

asrama ke asmara?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miera a.k.a merr :

hahaha~

kamu juga sama~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anike MK:

benar ke syg?

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JIMMY ASMARA:

gua rindu lu!

jom clubbing~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

lagu latar harus terbaik Nuar~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

saya takde banned orang kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Noorlaila Mohamed Nor :

mau pinjam ke sayang?

ambillah, tapi cuma emosi ku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cHeRyNa PiReS :

hehhee~

lepas pinjam sila pulang~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

arque:

aku juga~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

[z@ck]:

=)

Unknown said...

Romantis la tu...
jgn terlalu asyik dalam cinta ni ye..
berpada-pada..yg penting hati kamu bahagia...

hope dia dpt bahagia kan kamu

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sI tEDI :

jeritkan di telinga dia~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anike MK:

terima kasih~

aku rindukan kamu sayang~

nak jumpa kamu~

Unknown said...

hati penulis blog ni sedang berbunga2..hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ries:

hahaha~

kamu nampak bunganya ke sayang?

Karbon Kopie said...

sungguh terharu aku membace nyer dik...semoge beliau menyayangi mu sepenuh hati...aku doakan yg terbaek utk kamu dik...amin...

Nbl Fzr said...

jiwa tumbuh sang bunga

Pocket said...

'Kalaulah kamu boleh lihat hati aku.'

err, tengok hati kat sini sama macam yg terpampang kat kotak rokok dunhill tu ker? alahai sayang, menakutkan tu..


(Pocket yang sengaja buat buat tak paham metafor...)

I luv the part...
'...aku menoleh ke belakang, aku hanya mahu mempelajari sesuatu.'

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

erk?




#romantik!sukasukasuka!!!! :)

en_me said...

ammvoiiii cek za tewww..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mRs.jUkoGYu:

terima kasih atas doa kamu kak~

aku bahagia dengar~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nabil Fizri :

mungkin juga~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nabil Fizri :

mungkin juga~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nabil Fizri :

mungkin juga~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pocket:

ahh bang~

kamu mahu mengusik aku~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah merah jambu.:


*cium*





#peluk kamu kuat2

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :



*senyum*

Jard The Great said...

zara.. aku dah bole agak sepa zara.. hehehe... budak neh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great:

takkan satu link je Jard?

letaklah link lain juga~

=)

bijen m. said...

adeh.
teringat waktu zaman becinta dlu.
rasa sangsi memang x dpt lari.
haih.

Anonymous said...

aku suka gambar tu dik....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen m.:

ahh, benar kata kamu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver:

woot kak!!

hehhee~

Tekkaus said...

Love is in the air? But do you think he really wanna sees your heart? :p

khasyikelvin_ said...

uhuk2...
tumpang batuk sekejap.
semoga selalu gembira sayang...
kalo tak, sis leh tulung
piat tinga dia

lalala...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tekkaus:

LOL!

I do hope so~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik ian@aH Lian~ :

lempang sekali bulih kak?

hahaha~

hidayah said...

kalau la hati tu bole dilihat yang....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yaya:

kalaulah kan?

hahaha~

anith said...

zara,
minat sgt dengan puisi nie..
bley pinjam?
memerlukan nya ketika ini

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

anith:

anith~

ambillah sayang~

moga kamu lebih tabah teman~

anith said...

thanks!!!!
i'll give the big credit 4 ya~
*hug*

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

anith :

no big deal darling~

hugs~

messyremo said...

aku sgt suka gambar tu zara~~

chumel sh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

hahaha~

mestilah comel~

=)