Wednesday, November 04, 2009

Pengakuan Khas : Aku Memang Penggiat Seni. Lepas Buang Air Di Dunia Aku, Jangan Lupa Cuci Ya?

Salam sayang semua.
Rindu muka-muka ceria kamu semua.
Mahu peluk sebentar - lima saat boleh sayang?
*ketawa*



Sumber didapati dari kotak penulisan sebelum ini. Sila cium SINI dengan lembut ya?
Eh, jangan risau, manusia yang bernama Zara ini tenang orangnya. Aku sudah diuji dengan pelbagai cabaran di sekolah. Ini hanya satu perkara kecil. *ketawa*


Esok [5 November 2009] kertas peperiksaan Si Kosong bakal bermula dengan mata pelajaran yang berkaitan dengan pendidikan. Semoga berjaya buat Si Kosong! Si Comel tahu kamu boleh buat sayang! Oh, jangan bising, Si Comel sudah paksa Si Kosong belajar rajin-rajin.


Tahniah buat Si Busuk yang bakal memulakan kehidupan baru di Kuantan.
Yeah!
Si Busuk sudah berada di sana dan bakal bekerja di bandar Kuantan. Tahniah Busuk! Bakal merindui kamu!


Rasa mengantuk dan aku fikir aku perlukan rehat yang cukup.
Bukankah aku seorang penggiat seni yang berbudaya?
Oh, dan dengan ini, aku berjanji aku akan terus menulis demi diri aku sendiri, demi kamu yang sentiasa menyokong aku!

...dan lagi, jika aku ni seorang artis, kamu akan beratur untuk tandatangan aku kah?

Zara : Dia yang dicintai ada di Kuantan. Dia yang disayangi juga di Kuantan.

76 comments:

intanurulfateha said...

.huu persetankan si M tu sayang

Faizul said...

apa daa tak matang punya perangai..

sharamli said...

M?
mesti hensem kan...

saba erk kamo0..bia je la dy..

avid said...

kah kah...anonymous ni lagi...kalo berani letak nama n link skali la wei...

faqhrule said...

kahkahkah

ada lagi ya? bolayan zara. tak perlu tulis entri tentang itu.

Signorina Syima said...

payah nak puaskan hati orang ni...

pedulikan mereka yok....

Unknown said...

M?ahaha..pekebendelah..pengecut..x berani ke nak letak nama ngan link?hauaha..lucunye org bergelar M nih..aduyai...HAHHAAHA..

bolayan..

huh zara...yelah budak peksa..aku lupa..ahahaa..aku cam blur jap td...adesss

oranglidi said...

hehe.. rilek la.. jeles kot.

mm said...

^^

~huhuhuu... mmg dunia mcm ni.. sentiasa ada yg mengkritik..

~papahal pun ubahkan da menjadi komen yg membina..

Samaira said...

wakaka si labu yg punya pangkal uruf M tu knp begitu marah dgn kamu ekk
kamu ade curi ape2 dr dia ke zara ekeke
apepun still tertunggu entry terbaru kamu k ;)

myQza said...

m,
bukan nama sebenar.. nasib baiklah kamu mengata2 di sini.. kalau dekat blog aku, mmg kenalah macam budak TuT!! kena hari tu..

si kosong.. good luck.. i miss yu too.. eh.. ini blog zara..

ekekekekke

zara .. ada anak murid yg ensem..(baca : cikgu ensem)

ha ha ha ha

gedik gaban aku...

:P

Azuan said...

nak sign huhu

PuanPepel said...

zara... da lama x jenguk rumah aku ye... aku taw..aku bukan pendidik macam kamu....


hahaha....ayat giler pasrah.....
gurau je syg....
tp rindu gk ciuman syg kamu d rumah aku...

Nakamura Kazuki said...

Zara..nampak sangat kejelosan si M tu...hahaha..kasihannyerrr dia mencari publisiti dengan begitu murah sekali..mungkin kalau dilonggok di kaki lima pun tak de orang nak beli ...

miss zahidah said...

hurm, sayang...
lama tak singgah komen kat cini...
sibuk katakan...
ni blog baru aku...yang lama masih ada gak...
kalu kamu artis aku nak sign kamu jugak...l
lalalalalaal

lel said...

jemputla ke Kuantan jugak!
walaupun tak best sangat

Hazerin said...

susahnya nak bdepan dgn orang yang ada penyakit hati, kan?

beskot said...

haha..
siyes jeles.hoho..

Amal said...

name panjang2. tinggal M je?
macam takut je~~~~~~

haha.
abaikan je sis!

eh kite pun ade paper jugak.
tp next week la.
hehehe

Nbl Fzr said...

hoh!

chokio_nia said...

urk...ape kes la m ne kan??tanak bace, tayah la bukak blog akak ne..adeh..

Unknown said...

Salam...
Hmm...
Pelik betul hamba Allah seorang nie...
Saudari, biarkanlah individu tue dengan dunia dia sendiri...
Yang penting, saudari teruskanlah apa yang saudari ingin lakukan...
Banyakkan bersabar ya...


P/S: Pelik betullah manusia nie...
Dah tahu tak minat & tak suka, kenapa masih baca & ikut lagi perkembangan tue? Haih...
(-_-)'

k.e.r.i. said...

mana2 je ada orang macam tu.
haish~

apan lee said...

eh kau ingat kau siapa M.
chill zara.kau tulis ape tetap aku bace.
kalau kau artist aku tanak tandatangan.
aku nak jadi manager kau boleh?? ;P
cikgu cikgu zara! rindu cikgu!haha.

.ieLah. said...

nama saya F

F binti Din..
sumpah nama saya F aje..

gagagaga

meo188 said...

huhuhuhuhu :p

Anonymous said...

dasar penjeles la org tu...sibuk jaga tepi kain org..aku marah dik..aku marah..haha

zan xray said...

tetap menyokong cara penulisan mu zara,
lain orang lain caranya.. kalau semua nak ikut orang sampai bila pun tak jadi.

Mrs Poyo said...

hahaha..M ni mmg pnakut!

aku said...

M : Manusia..

biasalah manusia..
kalau betul Si M tidak suka kamu, buat cara tak suka..
kenapa masih ingin membuka halaman blog kamu Zara syg..
dan masih ingin meninggalkan kata2 yang pada padangan saya sangat tak best..

take care Zara..

IamYonna said...

apa dihitung pada follower,dik?
heh.follower tu i anggap mcm gadget murahan.

kesian lah M. tapi takpalah. jadikan komen beliau sebagai positif :)

Shahira said...

ko da mcm artis.
ahaks.
ternyata blog ko ni menarik perhatian die but still nak tgk2 eventhough RASE MENYAMPAH?

what the hell...
M?
where's the N?

Anonymous said...

dia tak leh beat ko tu...hehehe

tak pun kan, pagerank dia bawah ko.

orang mcm tu la zara, yg nak melingkupkan bangsa.

when somebody try to come out from the box, dia akan tikam abis2 sebb dia takut.

ko ni pun satu, drpd tinggalkan nama, baik tinggalkan gambar skali.

ahak, asal dak tu anonymous ha? ;p takde telor tu.

Unknown said...

sabar jelah.. hehe~

et said...

huuu...die x reti mhargai seni penulisan..sile abaikan si M itu..ktorg kan ade..^^

ikh3..*geleng2* si M..kamu jeles ye?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

jelusi lagi...konfem seorang perempuan juga...pembaca lelaki ok je dengan penulisan blog zara ;)

wanita mutalib said...

dek zara ~ apa kes M nih?

pada kakak, M nih pengecut la..
dah la tak letak link..
pastu kata nak letak nama..
letak pangkal ajer ihiks..

memalukan diri sendiri ada ar lagi..

pastu menghambakan diri jadi bahan kutukan orang kan kan kan..

M, apa nak jadi ko nih??

dek zara..kakak peluk cium kamu 60saat hahahaha..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intan (◡‿◡✿) :

ngee~

ayang ganas~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

dude :

jom lempang~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hensem?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

avid gunner:

hahaha~
takde telo~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

faqhrule :

hahha~

setuju!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Signorina Syima:

betul katamu kak!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023:

kih3~

takpe sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oranglidi :

hahaha~
gamaknya~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

NUai:


hehehe~
baiks!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Samaira :

kih3~
si labu?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sI tEDI :

cikgu ensem?

ada~

mau?

kih3~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AzuanBudakPandai:

moh2~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mier@merr:

alahai sayang~
kerjaya aku jangan disebut begitu~
aku sedih~

rindu kamu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nakamura Kazuki :

hahaha~

aku sokong laju2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miss zahidah :

hehehe~baik syg!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Noorlaila Mohamed Nor :

hahaha~
baik!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+:

sumpah!

memang payah kak!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku Beskot™:

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs siv :

sila skor exam dik~

=p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nabil Fizri :

heh!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

chokio_nia :

hahaha~
entah dik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Syafie Al-Insafi:

hahaha~

entahlah~

nama pun manusia kan?

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

k.e.r.i. :

hehhee~

tabah je lah aku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

arque:

hahaha~
manager ye?
bleh je asalkan ko dah potong~
hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah. :

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

hehehe~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver:

aku marah gak ni kak~

kih3~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray:

sayang kamu bang!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

hahha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Puan Nina (DINina):

sumpah!

memang tak best kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yOnnA :

hahaha~
betul katamu kak!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Shahira :

hahahha~

dia mmg lawak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.palisevenfold. :

hahaha~

telor dia pecah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

hahaha~
sabar le ni~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

et :

biarkan dia~
hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

hehehe~
gamaknya Nuar~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

hahaha~
asalkan dia puas kot kak?
hahaha~

Tekkaus said...

Cuba letak dan tengok reaksi mereka. Haha :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tekkaus:

hahaha~

=p