Thursday, November 12, 2009

Bila Sudah Berdua, Pasti Ada Yang Ketiga Berada Di Tengah. Lumrah Katanya!

Pagi tadi usai berpanas terik di padang sambil menahan gelora di hati akibat sikap si ahli sihir wanita (kalau kalian baca Harry Potter, wanita ini lebih kejam dari Bellatrix Lestrange), aku memenuhi tuntutan masuk ke kelas dan mengajar bahagian tertentu yang diminta pelajar.

Keluar dari kelas tersebut dan menuju ke arah tangga. Di pintu belakang sebuah kelas aku lihat dua pelajar lelaki sedang duduk di pintu belakang. Ya, mereka duduk di atas kerusi. Aku lihat yang di kanan sedang merenung jauh tetapi yang di kiri sedang enak bercerita memandang ruang kosong yang tidak kelihatan di antara mereka. Hati berdetak, adakah yang sebelah kiri sedang memarahi yang di sebelah kanan?

Berjalan menghampiri mereka.
Nah!
Seorang pelajar perempuan sedang mencangkung berbual gembira dengan di sebelah kiri. Aku berdiri di depan mereka bertiga, wajah si kanan bersahaja. Yang di tengah dan kiri tersentak melihat tindakan aku.

 Aku : Buat apa ni?
Lelaki Kiri : Berbual sahaja cikgu.
Aku : Awak kelas mana?
Lelaki Kiri : Kelas ini cikgu.
Lelaki Kanan : Saya pun sama cikgu.
Aku : Awak? (sambil jari menuding ke arah Perempuan Tengah)
Perempuan Tengah : Kelas sebelah, cikgu.(tersengih)
Aku : Kenapa ada di sini pula?
Perempuan Tengah : Dah tak belajar lagi, cikgu. Itu yang saya saja datang berbual.
Aku : Kan boleh berbual waktu lain? Tak pun, duduk elok-elok dalam kelas. Ini mencangkung macam ni tak bagus, tak manis orang tengok.
Lelaki Kiri : Biasalah cikgu. Orang muda kan nak bercinta?
Aku : Balik kelas awak. Jangan merayau.
Perempuan Tengah : Ya lah cikgu. Saya balik sekarang.

http://farm1.static.flickr.com/31/35872670_f0cdeecfce.jpg
[Gambar penghargaan di SINI]

Entah kenapa rasa mahu meletakkan gambar ini.
Eh, menepati penulisan bukan?

Zara : Eh, aku juga manusia. Jangan ingat hati aku terlalu beku dan boleh menerima apa sahaja yang kamu buat pada aku. Aku sudah mengingatkan dan kalau kamu masih meneruskan gaya seperti itu, tiada lagi jalan dan harapan kerana aku masih seorang manusia.

51 comments:

Jard The Great said...

org ketiga... keempat.. kelima pasti wujud... bila da kawen dan beranak ar paling obvious.. ehehe

intanurulfateha said...

.kejam sgt ke wanita sihir itu?

Unknown said...

adakah wanita sihir itu menggunakan topi tinggi juga?

Unknown said...

eh..memang x eloklah kalu bercakap, duk mengcangkung camtu..mmm..

tu dating ke hape dorang tuh?adulah..bebudak skrg nih..bebudak dolu2 mak bapak kite camne ah bercinta?

myQza said...

buruk bebenor pompuan dating menyangkung!!!

ha ha ha

Paan Ovrtd said...

Hoh! Tu mmg x layak buat calon tu pada I.

Anonymous said...

aish...ada plak makhluk ke-3...nnt mesti byk lagi cerita...tak sabar!

faqhrule said...

hehe nasib baik tak turut serta mencangkung kan?

Unknown said...

teringat mak sy masa dia tegur sorg budak pempuan ni menggatal dgn budak laki.tegur kaw2 punya..haha

cikgu jgn grg sgt cgu oi..
nanti naik skolah kena lantik jadi cikgu disiplin..haha

avid said...

kalau gua, gua ajak depa sembang dengan gua kat mamak balik sekolah nanti...sembang la koma sampai abih...time skolah belajo, bukan dok melepak bsembang...

pasl cinta plak tu...kalau pasal DEB xpe gak...

cheryna zamrinor said...

bercinta itu perlu mencangkung kah? banyak aksi lain lagi. nak saya ajarkan?! haiii...pernah ada student ku begini. nyaris dipelangkung dengan tangan tembamku.

NAA said...

mesti wanita sihir tuh guna penyapu jugakkan..haha..~

Cetusan said...

hmmm tadi saper belanja Zara minum erk..

Daffodil D said...

suh pempuan tgh bawah member pempuan laaaa~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

seribu pendidik macam kamu, insyaAllah kurang masalah disiplin budak2 remaja...keke

aku said...

Zara,
kakak saya pun selalo sgt cerita kat sekolah dia memang ada sorg "jembalang" yang menyakitkan hati dia..
tidak pernah disebut nama "jembalang" tersebut hanya gelaran..

p/s : Zara, saya upload gambar lagi..tgk lah..

miss zahidah said...

perempuan ahli sihir yang jahat...
memang suka mengganggu...
lalalalalala

Hazami Bahrin said...

Babe, it's sounds like threesome~


Lols!

Lols!


Owh, I know it's fucking a bit. Chill honey~ and about your short-hand there, anything happened?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great:

muahaha~
betul!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

intanurulfateha (◡‿◡✿):

kejam woo~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

YobSumo:

malangnay dia guna topi org jual sayur~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023:

ntah le ashie~
poning ambe~

=[

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sI tEDI :

hahaha~

amboih~

kih3~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Paan:

kih3~

tak masuk port eks?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

eh kak~
kamu pun ada makhluk ke-3 kan?

hehhe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

faqhrule:

hahaha~
nasib abik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hayatito:

cikgu disiplin sangat cool~
kih3~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

avid gunner:

hahaha~
bebudak sana~
mana boleh tahan~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cHeRyNa PiReS :

hehehe~
nasib bukan baring2~
=p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cInTa aDrIaNa:

dia guna cangkul dik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zeqzeq:

maksudnya?

(confuse)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Daffodil D:

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehehe~
ku cam polis kah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nina Ini Milik Din :

hehehe~
jembalang?
kih3~

Zara dah tengok~
Lawanya Nina~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miss zahidah :

muahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hazami Bahrin :

Threesome?
Kick your butt man!
LOL!

Hahaha~
Nothing and nothing dear~
Trust me~
I mean, believe me.
Pfftt~

green said...

teruskan usaha cikgu..
caya lahh

Azuan said...

yup selalunya yg ketiga itu syaitan huhu..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

green:

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AzuanBudakPandai :

Ihiks~

=p

PuanPepel said...

ish..ish..ish...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mier@merr:

uhuks2~

vidadarisakura said...

oh cigu zara..memang xberani la budak buat hal depan ko.
gud2.hee

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

vidadarisakura:

muahahaha~

ganas~

PiNk ButTeRfLy said...

that's the role of a perempuan ahli sihir.
if she doesn't play her role well, then she couldn't be called perempuan ahli sihir, aite?
hehe.. i'm always with u, supporting u from afar.

Anonymous said...

bercangkung? berak ke apa

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PiNk ButTeRfLy :

hahaha~
yup~

the witch~
kih3~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Fatt Chin Choy :

tak nampak pula tahi~

kih3~

Tekkaus said...

Ish! Ish! Ish! Tak baik lar perempuan tu kan! memang not my cup of tea! :(

Faizul said...

bercinta konon.

kang kau kawen gak dengan pompuan lain.
nak ke kau kawen dengan pompuan yang dating mencangkung.

kalau time aku dulu dah sure2 kena panggil ke bilik guru.
apesal kau tak buat macam tu.
kasi tarbiah ckit.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hek.


takutnyaaaaaaaaaa shaye kat cikguuuuuuuuu zaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaa!