Monday, August 17, 2009

Seseorang Menyukai Aku Dalam Diam? - Kamu Memang Terlalu Pandai Meneka Sahabat...


Teringat surat elektronik yang aku terima daripada seorang teman sebelum ini.
Dia menghubungi aku mengucapkan tahniah untuk istiadat graduasi aku.
Dia mengingatkan aku tentang kiriman yang pernah dilampirkan buat aku.
Aku hanya mampu tersenyum.



Terima kasih sahabat.
Aku pasti kamu seorang suami dan ayah yang hebat.
Aku percaya itu dan tahniah kerana mendapat cahaya mata ketiga pada usiamu hanya 23 tahun. Memang terbukti kamu hebat dalam menguruskan keluarga!
Tahniah buat isterimu juga!

Zara : Rindu pada gurauan nakal kamu, HB. Alahai, ada rama-rama terbang masuk. Petanda apakah itu?


26 comments:

JIMMY ASMARA said...

giler babi...

umur 23 tahun dh jadi bapak n ada 3 anak..

macam zaman dulu2..

nak ikut la!

Meooo Comicore Club said...

erm... lupakan kisah2 lame... kawan2 tetap kawan2. nice ah korang

farah said...

comelnya surat elektronik kamu.

:)

Unknown said...

pergh,umo 23 anak dah 3?terer!

wanita mutalib said...

23 dah ader 3?

aiseh, camno ngn akak nih heee..

p/s : pencinta rahsia sayang?

^_^

Pais Mais said...

rama rama masuk tanda nya akhil hayy nikah ngan waheeda!!

en_me said...

cek za itteww, chenta tak semestinyer bersatewww.. mungkin berdua, bertiga ghitewww.. ahaks

Bijen M. said...

pergh..
bole tahan..
mantops..
super power juga..
ahaha..

sharamli said...

bia bt0l...dah 3 anak..hu3...

zan xray said...

Rezki Allah...
terima je la hehe.
rama-rama masuk rumah kew? tu tandanya Ella nak datang ahakz.

hidayah said...

hohu...

awal nya kawen...
kekasih silam...hohu~

myQza said...

umanggg ai dak zara.. betapa hebatnya dia... !!!

Paan Ovrtd said...

3 orang on the age of 23??? Dia mmg 'power'!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JIMMY ASMARA:

hahaha~

bab tu laju nak tiru~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

hahaha~

benar2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

^^ thanks syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

mestilah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

mungkin suatu ketika dulu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos :

hahaha~

controversy betul~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me:

hahaha~

benar~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti :

hahaha~

mantap beb~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

hahaha~

^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

Ella?

tak minat~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah:

hahaha~


awal rezeki dia~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

sangat hebat~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Paan Tanpa Adik:

hahaha~

mantap tak dik?