Sunday, August 23, 2009

Sejuk Dan Nikmat Bila Basah Bermain Air Yang Mengalir Dan Menitis Tenang


Sejuk dan nikmat.
Kegembiraan bermain dengan air di hadapan tempat yang aku suka memang amat bermakna.
Entah mengapa, tempat itu kerap menjadi tumpuan aku bila aku melalui kawasan perkarangan masjid yang tercinta.



Basah tangan dengan titisan air.
Kedinginan sentiasa memberikan kepuasan yang tidak terhingga kepada aku.
Senyuman sentiasa terukir di wajah setiap kali melihat warna biru hasil proses semulajadi.

Zara : Masih merindui pengiraan bilangan hari dalam Ramadhan.

36 comments:

Nizam Gtz said...

Ramadhan al-mubarak amat dinanti...
Masjid yang indah, alunan zikir yang mengasyikkan... deru air yang menyamankan... meningkatkan kesyukuran kita kepada nikmat yang diberiNYA

anaklaut said...

salam...singgah.


salam ramadhan buat anda,,

best entri zara.

farah said...

waa,

banyaknya koleksi gambar kau memakai jubah konvo sayang!

:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamspotte :

salam Ramadhan juga bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

anaklaut :

terima kasih dear!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah:

sangat banyak sebenarnya~

Anonymous said...

muga cik zara mendapat 'sesuatu' pd ramadhan kali ini:D

Luthfi Suib said...

muka dah bercahaya..
huhuh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

lemongrass^_^:

Thanks syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Luth Textile:

hehehe~

zool said...

1st time ke sini.. Kalau rajin singgah blog saya plak..

Salam Ramadhan

Puan Ninie said...

salam ramadhan dik
:)

gi mana ramadhan semalam
ok?
:)

myQza said...

kenapa tidah terus mandi sahaja dak zara :P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zool:

terima kasih zool~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

puasa semalam kak?

err..tak puasa~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

tak bawa baju lebih~

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

zara,nape tak mandi sekali?
wawawa,mesti lagi syokkkk!

btw,salam ramadhan untuk zara,selamat berpuasa dengan gigih ye! :)

fq said...

uish zara....
ayt pnuh bermkna...
puitis sungguh...

sharamli said...

kt mn erk?
dpn hep?

Unknown said...

yeah, larling sudah graad. lepas ni boleh la jadi cikgu yang ganas dan kaki dera dengan sah. Oh ye, gaji kamu pun mesti dah jadi tinggi kan? :)

AiE bAhRi said...

sgt seronok bila dh berkonvo..aku silent reader kamu tapi baru sekarang aku tinggalkan jejak..


salam ramdahan zara!

aku lg suka gambar kamu brsama si kuda..hehehe

unknown said...

hehe
dh 2 hari dah kita berpuasa..selamat membilang hari

Farah Ain said...

main air ..
msti besh kan ;)

pki bju konvo lg..
ni yg xsbr nk konvo gak nie ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah merah jambu.:

kang ku mandi semua org terkejut kang~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

fq :

hehehe~

harus tu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

yup syg~

depan MSI~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Helmi Razali:

hehehe~
sayang!!
kamu muncul akhirnya!
aku udah rindu bangat sama kamu!

oh, ganas ke larling?
aku mau mengerling pelajar dengan mata yg menggoda~

oh, gaji?
mungkin boleh terbang mencari kamu nanti~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AiE bAhRi :

hehehe~
terima kasih Aie~
aduhai~

salam ramadhan juga~

kuda juga?
hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's :

napa aku belum puasa lagi ek Jambu?
hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cik RaRa:

hehehe~
sabar syg~
nanti kamu akan konvo jua~

hidayah said...

hah hah

tau lokasi gambar kat mana...

hehehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah :

hahaha~

=)

naz said...

tak berapa faham ayat yg ni.gempak sgt artistiknye.nnt ajar aku.hohoho.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

naz :

hahaha~

no big deal bro~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kalu nuar,dah snappy2 tak hengat donia dah tu...kehkehkeh =D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

genglah kita nuar~