Thursday, August 13, 2009

Ini Rupanya Perasaan Yang Dialami Bila Tidak Dapat Daftar Masuk Ke Garisan Saya


Hari ini entah ke berapa kali percubaan aku untuk menembusi Garisan Saya (baca : MyLine)
Aku tahu, tempat aku bukan disitu lagi. Aku hanya dapat menjadi pengunjung biasa tetapi tidak dapat menggila di tempat yang aku suka lagi.
Sedih. Sangat sedih. Rasa amat dan mahu menangis bila mengenangkan inilah perasaan yang dialami oleh ahli pasukan Dinamik (baca : Dynamic Team) yang sudah menamatkan pengajian.

Tiada tempat untuk menggila secara vertikal dan menyulam persahabatan dalam lingkungan yang aku gemari. Setahun yang lepas, aku terjumpa laman forum yang seakan sama, tapi hati ini tidak dapat menggila secara menyeluruh.



Dari Kiri : FK, AM, SFZ, LHS, YK



Dengan pensyarah yang mempunyai nama yang hampir sama dengan aku.
Maksud aku, nama tengah aku.



Minggu lepas, aku sudah berjumpa dengan mereka berdua ini.
AM dan LHS.




Mungkin aku tidak rindukan gambar terakhir itu.
Aduhai, sila teka di mana aku dalam gambar itu.

Zara : Esok bakal pulang ke kampus selatan pada jam 10 pagi. Bagi sesiapa yang perlukan nombor telefon peribadi, sila hubungi aku dengan meninggalkan komen atau pesanan di mel elektronik aku sebelum 7 pagi (14 Ogos)

Al-Fatihah buat Allahyarham Ustaz Asri (Rabbani).
Moga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah. Sekalung takziah buat keluarganya.


14 comments:

Bijen M. said...

alfatihah juga buat ustaz asri..
baru dgr perihal dia td..
:|

ciK LyndaWawa said...

mamat speaky tu hansem! aku fobia tengok mamat speaky ni..kenal boleh??hahah

intanurulfateha said...

.itu ke LHS?
.hee cumel~

.zara!
.kamu solo wanita ek
.best! ;p
.sbb di keliling jejaka ganteng ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti :

benar~

aku tumpang sedih~

Al-Fatihah buat beliau~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana:

hahaha~

itu tidak available syg~

^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

LHS dengan LCH dua manusia berbeza sayang~

ahh, mereka adalah manusia2 hebat~ buat aku sungguh gembira~

Pais Mais said...

sorang je pompuan dalam kelas, style gile!!!

orang2.. said...

dh la sorg2..
pas2 suh org cri plak..
adehhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Azuan said...

kesian..
kecik je gambar empunya diri..hu3

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos :

hahaha~

bukan kelas beb~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

hahaha~

baru care~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

azuan:

hehehe~

ku terselit~~

Meooo Comicore Club said...

macho2 eh bodyguard!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

hehehe~

mesti~

^_^