Wednesday, August 26, 2009

Maaf Semua...Aku Sudah Kembali Menggila Di Sini...


Setelah menunggu hampir 24 jam, akhirnya talian Streamyx kembali pulih.
Syukur pada Tuhan.

Aku punya mel elektronik Yahoo! telah digodam atau apa yang dinyatakan oleh Busuk dibawah.
Ya, dan sekiranya kalian dalam senarai aku, kalian akan mendapati surat elektronik yang berbaur bodoh itu telah dikirim kepada anda. Jadi, nasihat aku, kepada rakan-rakan yang menghantar alamat rumah mereka kepada aku, sila tinggalkan semula alamat anda di akaun Gmail aku.

lordzarasean87@gmail.com

Maaf atas segala kesilapan.
Busuk sedang berusaha untuk menyelamatkan akaun Yahoo! aku itu. Doakan dia berjaya, doakan aku selamat, doakan yang terbaik untuk kami.



Zara : Hari ini sebulan percintaan antara Si Kosong dan Si Comel.

36 comments:

Unknown said...

wah, tahniah. selamat ber-online semula. nanti aku email balik alamat k..

hihihi~

intanurulfateha said...

.congratx suda sebulan
.nk tgk muke si kosong! ;p

Farah Ain said...

da boleh on9 semula

bagus2..

erm
si kosg n sicumel tu spe ek?

Farah Ain said...

da boleh on9 semula

bagus2..

erm
si kosg n sicumel tu spe ek?

Farah Ain said...

da boleh on9 semula

bagus2..

erm
si kosg n sicumel tu spe ek?

Mrs Nurul said...

amboi, ko bercinta rupenye yer =) happy for u =)) weweweeeeeeeeeeeeeeee

myQza said...

InsyaAllah semuanya kembali okey nanti..

sebulan ek? alhamdulillah..
si kosong.. jaga si comel baik2..
kalau tak.. nanti aku lesiiingg !!!

paiseh said...

misti kes lupa nombor akaun ni.. xde buku ke?

Bijen M. said...

ahaha..
semoga cepat sembuh ya emel..
weyh..
kau ada bajet lebih x?..
anta la kad raya kat kami kami..
haha..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

hahaha~

ok2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

hahaha~

muka dia?

ntah~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cik RaRa :

entahlah dik~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cik RaRa :

terima kasih dik!

woot~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cik RaRa :

woot~

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

░♥si lampu neon♥░ :

hahaha~

aku hanya mahu gelak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

ganas hang kak~

larik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

paiseh:

hahaha~

hilang sudah beb~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti :

kad raya?

bulih~

duit raya tak bulih~

farah said...

siapa si kosong?

:D

shima said...

zara.expose ckit si kosong tuh...nak negok mehh.

Luth Textile said...

kena godam? Sapa yang godam tu? Tak guna betol

en_me said...

kena godam? ini betul2 ke cobaan? hmmmm..

BuDakHutaN said...

try reply emel tu , dia suh masukkan duit ke Akaun western union plak..adei...
eh ,sapa si busuk , tengik dan si kosong... chenta ka... hehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

si kosong tidak kosong~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

shima :

hahaha~

4 tahun lagi buleh?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Luth Textile :

kalau aku tahu~
aku udah wish dia mati~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

betul2 en me~

uhuks~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BuDakHutaN :

ye ke Dak Hutan?

huwaa~

sangat keji betul lah manusia tu~

Puan Ninie said...

waaaaaaaaaaa selamat kembali syg..;)

tahniah pada si comel dan si kosong!!
;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

Thanks a bunch Sis!

^_^

Mrs Poyo said...

Aku jugak gila..
ngeh..ngeh..ngeh..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

bagus~

join aku meh~

zan xray said...

mana pasukan kompang... tepuk2 dah sebulan.
adeh.. membizikan diri gak ni.
mana gambar bakal adik ipar abang tu hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

hahahha~

kompang?

tak perlu bang~

hahaha~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kemain dia hepi internet dah bersambung...signifikan gbr...boleh diterima. hihihi =D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

macam2 gaya daku kan?

hahaha~