Thursday, August 27, 2009

Secebis Pelukan Hangat Dan Ciuman Mesra Buat Kamu Yang Menjadi Pencinta Setia Aku!


Salam Ramadhan semua!
Aku cuba lari dari kebiasaan stesen peti kaca bersuara kebelakangan ini yang membuat aku ketawa dengan cara mereka menyatakan mukadimah pembuka bicara.

Di kesempatan yang membuatkan aku mahu berkongsi rasa dengan kalian di sebalik kisah sedih duka nestapa aku, aku hanya ingin menyatakan yang aku masih berada di bumi Malaysia. Jika terdapat sebarang surat elektronik yang menyatakan aku berada di Los Angeles, United Kingdom atau di mana-mana negara yang tidak mungkin aku lawati sekarang ini, sila abaikan surat bodoh itu.


Seperti kata Si Busuk, ini punca kejayaan aku.
Dadah terbaik dari ladang - Kopi.

Baiklah, disebabkan ada di antara kamu yang bertanyakan mengenai kad raya daripada aku,
jika kamu berminat untuk menerima bingkisan kad raya daripada aku yang sukakan pelukan dan ciuman ini, sila tinggalkan alamat kamu di alamat elektronik aku.

lordzarasean87@gmail.com

Jangan hantar ke alamat Yahoo!. Jangan! Itu telah digodam dan aku masih menemui jalan buntu untuk kembali memiliknya.

Zara : Aku rindukan seseorang yang membuat aku tersenyum gembira setelah setahun kehilangan dia.

41 comments:

Mrs Poyo said...

kasihan..sudah digodam..antar jugak sama aku..heeee

Anonymous said...

iyer betul...hahhaa

kuat betul kamu minum kopi...

kalah aku~ ;p

HEMY said...

layan spontan la beb

Unknown said...

hoh bagi cepat, boleh aku balas kad raya ko tu nanti. alamat aku dh bagi..

hehehhe~

~daRLee ZuRiS~ said...

mau kad raya letak gambar atas tu boleh tak?
;)

zan xray said...

emm belum tengok email lagi.
dengan jari pun kita boleh sampai kutub utara dalam beberapa saat
(dengan kerjasama atlas)

petak daud. said...

Alaaa.Kad tu kalau publish kat blog ta boleh.?

Bijen M. said...

wahaha..
sekurang kurangnya kau dah tak perlu ke luar negara..
dah ada orang yg tolong kau..
lepas ni boleh lah buat salam perantauan..
ahaks..

dengan ingatan tulus ikhlas aidilfitri,
bijan selamat

farah said...

sayang,

ada kad raya utk aku tak?

:P

myQza said...

aku mahu kad raya by hand boleh?

sharamli said...

nak kad raya ngn duit raYA skali

Karbon Kopie said...

nak jugak pelukan juge ciuman itu...

Meooo Comicore Club said...

eh, sy peminat setia...

tp jgn peluk & cium sy. nanti batal air semyang.

sy nk g mkn karipap lepas smyg terawikh nanti.... huhuhu :)

hebatlah cik zara... blogger yg baik ati

wanita mutalib said...

adek zara ~

jgn sedey ya..

kakak suka bila kamu senyum dan ketawa..

sayang, kakak ini seperti tedi, mau hand made hahahaha..

kakak tinggalkan alamat rumah di peti elektronik kamu kay sayang hahahaha..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

alamat mana wei?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.palisevenfold. :

hahaha~

biasalah aku ba~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

HEMY :

camne tu beb?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

hahaha~

dengan ko aku sms je bleh?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~dARlee zURiS~:

kalau ku ada duit lebih~

boleh juga~

hahaa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray:

hahaha~

aku mau sampai Taiping cukup bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

boleh2~

camne kamu mau?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti:

..dan aku bakal buat ucapan khas pada kamu~

mau?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

tinggalkan alamat kamu syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >>:

datang rumah kamu?

amboih~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

duit raya tu kuih ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mRs.jUkoGYu:

alamat kak~

walau jauh kat Oman tu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

alahai...

kamu lagi baik hati~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

peti elektronik Gmail ya kak?

Meooo Comicore Club said...

erm, nk alamat dh kat yahoomail :p

knp ntah sye msih xleh guna chat box cik zara.... :(

Paan Ovrtd said...

Lama x komen kt sini.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

yahoo saya kena Godam!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Paan :

sudah rindu kamu dik~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

berapalah kamu korbankan untuk duti setem dan kad untuk peminat2 kamu yang terlalu ramai ni...hebat selebriti bernama zara ni =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

kamu lebih selebriti dari Zara tau ~

yaya hidayah said...

AAH. SAMA LA. HIHI.

Anonymous said...

aku suka gmbr kamu dik!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yaya:

hahaha~

apakah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

aku pulak suka kamu kak~

yanAmran said...

salam.selama ni silent reader je..
sys..cadangan.
bagi mengelakkan spam aau dihack account email nya..
jangan post email sebegini

saya@gmail.com
comfirm kene spam..

seeloknya..
saya(2)gmail(dot)com..

lebih afdal dan selamat..

selamat berpuasa..harap tak terlewat ucapan ni.
:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yanAmran:

Thanks dear!

bagusnya tips kamu~

insyaALLAH, zara akan gunakan~

=)

j-QAF SK SULAIMAN said...

Cikgu Pun Nak kad raya jugak..Hehe..Nak yang besar gajah..