Thursday, June 28, 2012

#JIWA.


Alhamdulillah. JIWA bakal menemui pembaca semua secara rasminya pada hujung minggu ini (23 dan 24 Jun 2012) di KLAB di Annexe, Pasar Seni (Central Market). Selain itu, JIWA boleh ditempah secara atas talian daripada Kerat Studio. Terima kasih kepada Kerat Studio yang memberikan peluang untuk aku mengeluarkan zine pertama aku. 


http://farm8.staticflickr.com/7109/7407702752_ecd41aa759.jpg
[Flickr]

Kulit depan dan belakang JIWA adalah hasil kerja sahabat baik sampai mati aku, Pali. Terima kasih atas sokongan dan bantuan kau sahabat. Terima kasih atas usaha yang aku boleh katakan terbaik - membantu aku melalui kehidupan dengan memberikan aku harapan.

Selain daripada JIWA yang dijual dengan harga RM 5 sahaja, Kerat Studio juga ada mengeluarkan novelet terbaru M.Faiz Syahmi yang bertajuk Jiwa-jiwa Kecil. Novelet yang aku pasti ditunggu ramai oleh peminat beliau dengan tulisan yang hebat. Ada juga Sijil Pelajaran Kerat : Kemahiran Hidup yang merupakan himpunan tulisan penulis-penulis Kerat.

Jadi, bagaimana untuk mendapatkan zine dan novelet di atas secara atas talian? Aku persilakan kalian ke [SINI] dan dapatkan semuanya, memandangkan ia mungkin edisi terhad. Terima kasih.


4 comments:

dayah said...

macam menarik...tahniah zine pertama zara

ஜ miss klanika ஜ said...

harus dapatkan !

didie noxious said...

1st time beli ni.hahaha
hopefully sampai cpt2 sbb xsabar :)

si ngokngek said...

lepas nie nak cari!,kak ada jual kat bookstore tak?