Monday, October 18, 2010

Budak Hantaran 20 Ribu - "Aku Lebih Rela Kuburkan Perasaan Ini Daripada Ikut Kata Hati"


Senyum kelat.
Berita pagi tadi bukan sesuatu permulaan yang baik untuk minggu baru.
Tapi sebagai kawan, aku harap ia akan buatkan teman itu berfikir lebih matang.


http://img3.visualizeus.com/thumbs/08/12/03/heartbroken,hurt,art,deviantart-0aae52c585c8db921e6924ae007a40fa_h.jpg

Kawan : Aku lebih rela kuburkan perasaan ini daripada ikut kata hati yang akan memakan diri.
Aku (balas) : Apa maksud kau ni?
Kawan : Akan beritahu kau nanti, doakan aku kuat.

Itu pesanan ringkas yang aku dapat daripada dia pagi ini. Nampak sangat aku dah tertidur malam tadi awal. Apa pun, tunggu aku balik dari sekolah nanti, aku mahu telefon dia untuk dapatkan kepastian.

Zara : Hari ini peperiksaan akhir tahun tingkatan 4 bermula. Doakan yang terbaik buat semua anak murid aku.

11 comments:

The Poyo Me said...

I'm not the type who likes to break others' relationship, but this time, i think it's just the best.

kan? kan?

Ain Shdn said...

bagus !! dah faham dah maksud kawan.

Daffodil D said...

Goodluck adik2 form 4! :)



ps : Zara, cte pasal dak 20 riban t ko leh wat novel. he he he.

ckynwan said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.cepat2 balik sekolah tepon dia. nak tawuuuuu! kekeke

Amir Said said...

itu yg terbaik. :-)

Paan Ovrtd said...

Erk...should I feel...happy?

MOFASAD said...

misteri

Cipina said...

mendoakan yang terbaik buat anak - anak murid zara :)

seronok pulak ikut kisah hantaran 20 ribu ni :P

diba said...

all da best 4 ur studnt;)

ardz amy said...

hopefully dia tabah...
mugkin kejam tp itu yg terbaik...

Che Cha said...

yeah dah jumpa jalan kebenaran