Friday, December 11, 2009

Bila Kasih Terselit Di Celah Gigi, Itu Sebuah Cinta Disulam Gusi


Salam semua.
Petang tadi sudah menabur wang di jalan yang benar.
Mereka yang berhak sudah tersandar kekenyangan.
Wajah puas dan senyum riang mereka yang sentiasa mendoakan kejayaan aku sehingga kini.
Ya, mereka keluarga.
Darah daging.

Malangnya tiada gambar.
Kerana renungan tajam Tuan dan Puan pemilik rumah buat aku menyimpan Si Merah dan Si Perak ke dalam kantung serta-merta.
*ketawa*





Rindu mahu membunuh bersama mereka semua.



Tak dapat masuk muka, masukkan beg yang comel pun sudah buat aku gembira gila.
Tidak.
Aku tidak gila.

Zara : Hati mahu menangis. Seorang teman mengadu dia tidak ditempatkan di mana-mana. Aduhai. Sedang melatih diri menjadi pembaca senyap selama beberapa hari ini. Ada kalanya sukar membendung nafsu melihat tulisan-tulisan yang membuat diri teruja.


26 comments:

zan xray said...

dapat juga keluar berpoya-poya yer..
jangan lupa belanja nasi beriani gam lak nanti emmm

NAZ said...

adoiiii jeles siot makan free

zahidah dihaz said...

mo jugak makan free....lalalala

cheryna zamrinor said...

amboi...mana satu zara punye? (hehehe...kena cepuk plak aku ngan zara nieh kang...)

sayang...kenapa melatih diri jadi silent reader tuh?

Tengku Speki said...

wahh mkn2 ngan pemeli ye..

behnyerrr

erkk.. klik klik KLIA Transit di bawah entry nii

PiNk ButTeRfLy said...

wah! bagus2.

masih ingat sama keluarga dan kawan2 bile dapat gaji.

ala.. i tak keje lagi, takde gaji la.

isk..

Unknown said...

ahahha..mane nye tuan empunya beg weh..xkanlah enteprem beg je..kekeke..

intanurulfateha said...

.banjerrr me plssssssssss ;p

Anonymous said...

uhuks...

menabur duit d jalan yg besnar???

hahahaha..

kelaka gilew???

lel said...

yeahh puas hati kan
duit gaji part time sy pun sy blanja fmly
puas hati walaupun tak seberapa

hans said...

seronok gla berpoya2

DeeN said...

Wah! Dapat berkumpul beramai2 bersama kawan2 adalah sangat heaven!! Hahaha..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hehe...mesti pandangan yang terrrrsangat tajam dari tuan rumah kan?

Nakamura Kazuki said...

zara..bila tengok kome dapat lepak sama member2 ..memang besh..hopefully nexweek ambe kursus kat Kl...blehla melepakkan diri sama teman2 serumah masa blajar dulu..huhuhu

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

huhu..
jenuh bagi saya utk memahami title tu...
sgt kreatif..
=)

DramaQueen said...

dik. ko curang dik... ko curang sama err... ok..salah komen.. tata..

ala.. aku saja je nak komen cenggitu.. kita kan da putus sedara..ekekeke..uewweeekkk :P

sayang ko dik..sayang smpai nak makan meggi aku .. :P

Farah Ain said...

bestnye dpt berkumpl bersme rkn2...

dah lme tak wt cmtu.huhu

Unknown said...

hehe, aku pun sama, suka belanja org yg patut dibelanja.

tak kisah org sama dielanja berulang kali. asalkan mereka layak. aku gembira.

Anonymous said...

ukhuwwah yg indah :)

Dak Wan® said...

Waaaa..... nak pizza gak! nak jugak!

Cetusan said...

fush semestinya sedap,,

ada rasa 'tin 'tak ..perisa sardin?

i'msosupernotcool said...

kau posting ane??
bilang pada dia sabar..
nanti ade rezekinya..

zella y said...

berkumpul ramai2 mmg syok!!
=)

Anonymous said...

wah... besh...

Dak Wan® said...

Perghh kenduri besar! Bila nak belanja teman plak ye? Hehehe.

Anonymous said...

blnje ku dik