Friday, July 23, 2010

Sejak Bila Lastik Digunakan Sebagai Penapis Dan Dialas Dengan Kertas Turas?


Salam.
Entah kenapa, habis dengan masalah di alam realiti, ada sahaja yang mahu mencari pasal di alam maya pula. Tetapi tidak mengapa. Seronok juga melihatkan gelagat manusia yang tidak berpuas hati dengan kehidupan insan lain ini. Macam-macam yang mahu diserang dan membuatkan aku teringin untuk membaling muka mereka dengan telur tembelang. Eh? Ketawa.

Dan tadi kelas dengan budak-budak nakal yang suka betul tidur bila lepas rehat. Alangkah dengan suara kuat dan digoncang juga tidak mahu bangun, aku sediakan sebalang gula-gula sebagai insentif untuk mereka bangun dan belajar serta membuat kerja. Nah, berhasil.


Sejak bila lukisan ini harus kelihatan sebegini?

Dari buku salah seorang murid aku.
Nah, aku mahu pitam.

Zara : Aku membaca garis masa Twitter seorang kawan. Entah mengapa, naga di dalam perut aku tiba-tiba mengaum kuat.


13 comments:

oh farah said...

hahaha. zara kena jadi cikgu lukisan la lepas ni. :D

Artzlizan said...

hahaha...budak2...perangai belum matang...hehe

ANTARA EGO DAN SAYANG

velasrizal said...

mcm kertas exam je ni..btol tak..

Kesan Produktiviti Pekerja Sepanjang Piala Dunia 2010

Miss FZ said...

hehehe.dia lukis penapis tu dlm bentuk 3D agaknya.sebab tak ingat yg lukisan saintifik kena lukis dalam bentuk 2D.hehe.

Ariff Shah said...

hahahahahahahahahahahahahaahha

apa apa aje budak2 ni

hans said...

aku pening dengan gelagat manusia sekarang

P/S : Sebab Pinggang Gua Tergeliat Jadi Hari Nih Gua Jawab Soalan Jer Lah

Secret Drifter said...

OMG !! biar benar tu kertas turas ??

zaman belajar kimia takut tau kalau lukis salah sbb mmg dapat ZERO !!!

btw dia tak guna pembaris ke??

khasyikelvin_ said...

cikgu ni,
tgklah betul2, bila masa
anak murid lukis lastik...
cikgu ni!
penapis dia tuh oldskul tuh!
lukisan sek rendah.
jgn marah cikgu, tolong lukis semula~

nurayunni said...

haha..budak2..

Anonymous said...

nice one :)

assalammualaikum..

miss u.

Jom Masak Channel said...

kalo die bc blog ni,kecik ati kg student tu..huhu

comel gak penapis die tu..

yun said...

untungnyer dpt cikg mcm nie...
sweet n kind.!

sy un nk gula gula cikgu..

yanmie said...

hahahaa lain mcm je lukisan tu..ops!!


www.yanmieonline.com