Wednesday, July 28, 2010

Orang Yang Ditunggu Sudah Balik | Mari Melompat Tinggi Walaupun Hakikatnya Aku Pendek


Salam semua.
Pagi tadi bangun dan nampak status orang yang ditunggu selama berbulan-bulan sudah balik. Gembira rasa di hati bagaikan esok hari raya (ayat nak melampau, sila gelak beramai-ramai). Oh, orang yang dimaksudkan adalah seorang kawan yang ingin sangat aku temui dan mengikut perjanjian (tiada tandatangan kerana perjumpaan sebelum ini adalah secara maya), kali ini perlu bertemu walaupun lebuh raya utara selatan harus ditempuhi. Ketawa.


Sila buatkan aku biskut ini. Boleh aku hadiahkan pada kawan aku itu.
Senyum.

Baiklah. Otak sudah gila kepenatan sepanjang hari di sekolah dan juga ada aktiviti kokurikulum. Alahai. Tetapi aku gembira walaupun ke sana ke mari dengan baju Persatuan Bulan Sabit Merah aku. Senyum sahaja boleh bukan?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs055.snc4/35130_10150230005135543_885375542_13688151_3885307_n.jpg
Gila bulat muka kelihatan kalau memakai tudung begini (walaupun hakikatnya muka memang bulat).
Ketawa.

Aku betul-betul memerlukan rehat saat ini. Hajat mahu melelapkan mata sepuluh minit nampaknya gagal kerana aku perlu masuk ke dapur dan menyediakan juadah makan. Jaga diri kamu semua ya? Senyum.

Zara : Tadi pagi ada satu panggilan yang aku tidak dengar. Bila aku cuba untuk telefon balik, tiada jawapan pula. Alahai. Siapa agaknya? Dia kah? Kalau dia, aku harap dia baca ini dan telefon aku semula, sebab sudah berbulan tidak mendengar suara. *muka merah*


7 comments:

velasrizal said...

tak kesah muka bulat ke bujur ke yg penting hati mau baik..

Poligami Bukan Cara Kawal Nafsu ?

ciK LyndaWawa said...

awak cantik beruniform...


=)



Saya yang baek hati,
✿LyndaWawa✿
=)

ENCIK TIKUS said...

segaknya cikgu. ehem..ehemm ;D

[MizZue] said...

hahaha, emi kan? my schoolmate tu...(:

CERITA LEBAT said...

sapadia yang begitu spesial..??siap buat biskut lg..haha

PuanPepel said...

erk..igtkan tak pasan muka ko bulat...wawawa

Anonymous said...

muke gua nak kate bulat, bulat jugak. nasib baik dagu tajam. kalau tak, hi doraemon. lol.