Saturday, June 05, 2010

Selamat Bercuti Zara - Selamat Datang Ke Kelantan


Salam semua.
InsyaALLAH akan bertolak pagi ini ke Kelantan.
Tiada penulisan automatik (baca : auto-publish entry) kali ini.
Terlampau komited dengan tugasan sekolah (ini serius, jangan ketawa) membuatkan aku sudah serahkan separuh jiwaku pada kerjaya.
Oh, ayat makan dalam.
Ketawa.

http://travelmalaysiaguide.com/images/Maps/kelantan-fun-map.jpg

Itu sahaja yang aku dapat titipkan aku rasa.
Senyum.

Oh, buat mereka yang ada aku di Mukabuku, boleh lihat status terkini di sana.
Buat yang sentiasa menggila bersama di Twitter, kalian tentu tahu bagaimana aku kalau sudah jauh dari Internet.
Jangan muak dengan status aku nanti ya?
Meracau.

Baiklah.
Jaga diri kamu semua.
Peluk cium secara maya dari Lord Zara.

Zara : Tangan menggeletar mahu meninggalkan bayi Sean aku ini. Alahai, maafkan Mama sayang. Ketawa dalam tangisan.

19 comments:

khasyikelvin_ said...

awat tak bawak jer sean tu?
untuk2, boleh menulis berkajang2
bila berada di bumi serambi mekah!
iyalah, kan sana ada pemuisi terhebat dari ladang JAHAN**... (auto censored sendiri)

p/s: tak mahu ole2 dari RP ya!

Adziim said...

Jauh betul merantau ye.

Hellioz said...

cuti xajak
cesz....

gyahahahhahaah~

mr cekodok said...

morning zara.welcome to the east.east tongue please :D

Sharinginfoz said...

selamat berkelantaan....

[z@ck] said...

woah..borong tudung byk2 weyh..
hehehe

hans said...

pergi kelantan boleh la jumpa mamat psycho tu
hahaha

Cik Liyana said...

woooo...slekey-slekey(selamat datang)!!!

noorafzan.blogspot.com said...

bercuti di kelantan..
best2..

NAZ said...

hahahaha zara ada komen buat kamu sentap dari seberang

José Ramón said...

Selamat salam dari BlogPastry WORLD OF fantasi

Anonymous said...

slmt bercuti..
nak ikut!!

BuDakHutaN said...

Selamat Cuti-Cuti Malaysia ~_^

nurayunni said...

beznyer cuti...

Munsyi said...

bakpo gak gi klate lamo2..haha..kang joe marah

enyheartsdiamond said...

happy holiday sis zara! :)

Blog Eazy Izzuddin said...

selamat bercuti...
=D

fndrocka said...

selamat bercuti sekolah

Latest Entri : Shahir Si Pencuri

en_me said...

sonoknyerr cuti cuti mesia ghiteww.. uhuhu