Monday, May 03, 2010

Faizal Tahir : Adrenalin Album Terbaik AIM 17 - Aku Senyum Lebar Bila Syaitan Merah Menang 1- 0 Juga!

Salam semua.
Menulis sesuatu dengan begitu cepat.
Ingin mengucapkan tahniah kepada Faizal Tahir di atas kejayaannya.
Tahniah kepada produser-produser serta yang bertanggungjawab.
Tahniah!

http://www.tengkuaizat.com/wp-content/uploads/2010/03/CD-Faizal-Tahir-Adrenalin.jpg

Adrenalin
Memang antara hasil terbaik yang pernah aku dengar.
Saya sayang awak Faizal Tahir, maksud saya, lagu awak.

Kalau ada yang mahu muntah dengan ucapan umum aku itu, silakan ya?
Ketawa.
Oh, malam yang berganda kenikmatannya.
Pasukan kesayangan, Syaitan Merah (baca : Manchester United) menang melawan Sunderland malam tadi.
Hakikatnya, agak marah bila Liverpool tidak berjaya mengalahkan Chelsea.
Agak terbakar.
Tetapi tidak mengapa.

Oh, Legasi Cinta Alisia Bab 17 akan menemui kalian jam 3.05 petang ini.
Pastikan tunggu untuk mengetahui sambungannya ya?
Balik nanti aku menulis lagi ya?

3 comments:

HEMY said...

aku minat afdlin bawak lagu zee avi tu..ahahaha. err..ke sapa ek yg nyanyi lagu kantoi tu..ahaha

Unknown said...

yeah! tahniah to
[F][A][I]Z A L [T]A [H] I R
= FAITH

and MU

Adziim said...

Zara yg terbakar....terbayang keluar effect api.