Friday, February 27, 2009

Tidur Bersama


"Malam minggu ini mahu tidur bersama?"

"Eh, bukankah kita selalu tidur bersama dahulu?"

"Itu dulu . Sekarang kita sudah jauh terpisah, sukar sekali untuk bertemu,
bertukar kata dan cerita"

"Tapi apa pula kata dia nanti?",aku bertanya.

"Si dia tidak perlu tahu. Kalau pun dia tahu, dia pasti akan membenarkan."

"Aku rasa seperti mengkhianati dia, mengkhianati persahabatan aku dan dia."

"Tiada langsung unsur itu. Aku cuma ingin bersama kamu"

"Kamu pasti dengan permintaan itu?"

"Ya, datanglah. Akhirnya, aku menang".

*********************

Ya, aku akan menemuimu esok.
Pastikan kamu bersedia.
Aku tidak mahu dihiasi dengan janji kosong.

8 comments:

kEy said...

h0h0...
zara seksrsng xske bg penerangan tntg ape yg die tulis..
adakah ini cara bru untuk buat kami berpikir..
huhu^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

hehehe..
fikir sayang...
fikir..

=)

Anonymous said...

okay...

service dulu body dinda ha sebelum kita beradu...

hahahaha

eliza said...

bukan setakat janji saja jangan kosong

kalau boleh tangan pun jgn kosong jugak ya...

bawa la apa2 yg patut..hehehe :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pali :

Apa da lu ni..

bagi kumen yg mencurigakan kat blog aku plak...

huhuhu~

si busuk Pali!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

hehehe...

betul tu sayang...

tangan juga jangan kosong kan?

=)

jiji najiy said...

cek pah???
oh no!!!
r u ....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

jiji najiy :

hehehe...

r me what darling?