Monday, February 16, 2009

Kekasih Aku?


Telefon genggam sudah ada dalam tangan.
Setelah 6 hari tanpa dia.
Senyuman terukir di bibir aku.

Perpisahan kita buat aku nanar.
Perpisahan kita buat aku belajar menikmati hidup aku.
Aku hidupkan Blackish (sila baca : Si Hitam)

Beberapa pesanan masuk.
Lebih sepuluh peringatan dan pesanan lama.
Alahai, bila Si Hitam jatuh hari itu, banyak pesanan yang masuk tapi disimpan dalam ingatan Si Hitam.
Aku tak dapat baca dan Si Hitam dimasukkan ke hospital.

Ada pesanan dari dia.
(...Setelah aku terjemah...)

"Sayang, kamu buat apa? Rindu kamu..."

dan pelbagai lagi dari dia....

Pesanan terakhir yang aku dapat dari dia...

" Sayang, jangan risau. Saya dapat pesanan dari rakan kamu. Jangan bersedih. Saya sayang, rindu kamu. Peluk"

Aku tersenyum.
Begitu sekali kamu mencari aku?
Alangkah indahnya dunia aku dengan kamu.
Seorang sahabat yang memahami serta memanjakan aku.

Kamu sahabat aku yang baik.

12 comments:

mrblind said...

dua tiga entri sebelum ni asyik jiwang je..lu dah jatuh cinta ek..hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind :

mana ada bro..
gua rock..
mana boleh jatuh cinta sebarang2 ni?

addyaholix said...

saya kadang-kadang mesej kawan panggil sayang jugak. tapi mesti kata saya buang tebiat. haha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

tak salah kan?

gambarkan sayang buat kawan2 kan?

hehehe~

apisz said...

haha..kawan je ek... =P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

- - - - -- - APISZ- - - - - - :

kawan je en apiz~

hehe~

eliza said...

aku juga rindukan kamu...muaaahhhh..hehehe ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza:

aww eliza....

hehehe~

Anonymous said...

nk sayang2 zara juakk... :D

muahh!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cit Mie:

silakan lah darling..

muah3~

Mrs Poyo said...

bgus..syg mnyayangi..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

=)

sgt sayang menyayang~