Wednesday, February 18, 2009

Kasihan...Dia Bogel


Aku duduk dengan kawan aku.
Layan lagu dan buku.

Cuaca sangat panas.
Peluh mencurah-curah.

Aku keluarkan botol minuman.
Aku minum.
Kawan aku minta sedikit.

Aku : Minumlah.
Dia : Terima kasih.

Aku pegang botol lepas dia minum.
Pusing-pusing botol sambil baca buku.

Dia : Kesian dia bogel.
Aku : Siapa? (sambil pusing kiri kanan)
Dia : Tu (sambil jari dia tunjuk botol aku)
Aku : Alahai...botol aku ke?

Aku leka.
Aku pusing botol tu sambil koyakkan plastiknya.
Alahai.
Aku dah bogelkan dia.

24 comments:

DeeN said...

Er .. seksikah?
Hehehe..!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DeeN:

Agak seksi juga..=)

Ixora said...

Seksi ? Nape tak publish gambar dik ?
Kasi meriah skit.... :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ixora :

hehehe...

gambar bugel mana bleh sepah2 kak?

malu dia..

hahaha~

eliza said...

botol bogel x apa....

hehehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza:

owh, kalau botol nda apa ya?

hehehe~

Tirana said...

Nasib baik botol yang bogel..hehehe

jiji najiy said...

senctip tau bogel2 skg nih
nnt masuk brite... hehe

addyaholix said...

orang akan tertarik bila kita guna subjek "bogel".

saya bukan hipokrit, dan saya tertarik juga atas sebab yang sama. haha!

StingRay said...

ish ish ish......botol yang malang...

Anonymous said...

Bogel ke Zara?

Alahai...

kesian dia...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

hehehe...

nasib baik kan akak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

jiji najiy :

hehehe...

well, kata nak glamer gitew..LOL!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix:

hahaha~

ye ke?

rasa cam picisan pula...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

StingRay:

hehehe...

kesian kan dia?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anonymous:

bukan aii yg bugel..hehehe~

Anonymous said...

bugellah baru xpanas.. :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cit Mie:

betul tu Cit Mie..I like!

Anonymous said...

18sx

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

chocolate:

hahaha~

18sx untuk botol?

apakah?

Mrs Poyo said...

mst seksikn btol tu?huhuhu..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

sgt sexy gitew..

hahaha~

Anonymous said...

btol ngn botol jek.. kalo manusia ngn botol xde prasaan kecuali org gila..huhu..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

chocolate:

owh...

memang dengan botol..

serius..=)